verschil zx7r en zx7r ninja

Trouwens, volgens mij is dat een en dezelfde fiets maw er zit geen verschil tussen. :?
 
Beetje dezelfde vraag als wat is het verschil tussen een Yamaha YZF600 en een Yamaha YZF600 Thundercat :)
 
Beetje dezelfde vraag als wat is het verschil tussen een Yamaha YZF600 en een Yamaha YZF600 Thundercat :)
Niet helemaal, Rev... YZF600 kan ook een oudere zijn, alleen de nieuwere wordt aangeduid met YZF600 Thundercat... ;)

[zwaar offtopic]
Hoe reed het 600je eigenlijk?
[/zwaar offtopic]
Gokje op de hoofdvraag:

ZX-7R is een ZX-7R ninja zonder ninja stickers? :+
 
Niet helemaal, Rev... YZF600 kan ook een oudere zijn, alleen de nieuwere wordt aangeduid met YZF600 Thundercat... ;)

[zwaar offtopic]
Hoe reed het 600je eigenlijk?
[/zwaar offtopic]
Owh, ik ken geen andere YZF600 dan de Thundercat maar zal wel aan mij liggen. :)

[zwaar offtopic]
Rijdt wel goed, maar het valt me enigzins tegen. Heeft 30 PK meer ofzo dan m\'n eigen fiets maar door het hogere gewicht (stalen frame ipv alu frame van m\'n 400) is hij niet eens veel sneller. Van 0-100 merk ik geen verschil, daarboven wel enigzins maar echt schokkend vind ik het allemaal niet. Nou is dit natuurlijk niet de nieuwste 600, de nieuwere 600\'s hebben allemaal nog minimaal 25 PK meer en wegen wel 30 KG minder. Wil daar dus nog wel eens op rijden, op zo\'n nieuwe 600. :) [/zwaar offtopic]
 
Op Woensdag 03 oktober 2001 09:12 schreef Revolution het volgende:Owh, ik ken geen andere YZF600 dan de Thundercat maar zal wel aan mij liggen. :)
Klopt is ook nooit in Nedrland verschenen.
Maar wel in USA. kan alleen grijze geimporteerd zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan