Verschillen 660SMC 2003/2004

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Wie kan me vertellen wat nou de verschillen zijn tussen de 2003 en 2004 660SMC?

Ik heb vernomen dat de 2004-versie een fan op de radiator heeft zitten, en dat de airbox anders is...
Is er meer te melden?
 
Wie kan me vertellen wat nou de verschillen zijn tussen de 2003 en 2004 660SMC?

Ik heb vernomen dat de 2004-versie een fan op de radiator heeft zitten, en dat de airbox anders is...
Is er meer te melden?



Aangepaste ontsteking mapping,andere einddemper,aluminium voetsteunen en scharnierend rempedaal,nieuw second air systeem (euro 2 norm),remklauw en hoofdremcilinder,koppelingbediening,een delig ontstekingsrotor en een ventilator.Alsjeblieft.
 
Wie kan me vertellen wat nou de verschillen zijn tussen de 2003 en 2004 660SMC?

Ik heb vernomen dat de 2004-versie een fan op de radiator heeft zitten, en dat de airbox anders is...
Is er meer te melden?

Hahaha, begint hij weer met zijn vragen. Om daarna weer een andere supersport te kopen? ;) :+
 
Hahaha, begint hij weer met zijn vragen. Om daarna weer een andere supersport te kopen? ;) :+
Hehe... inderdaad een beetje het verschil tussen een SS koper en een SM koper. Een SM rijder koopt gewoon zo'n ding en gaat brullen :+
 
Als een 2004-model toch een stuk beter blijkt te zijn dan een 2003-model, dan ga ik toch voor 2004...simpel toch?

Ze staan in Duitsland al voor €6000 te koop...Voorbeeld: *Klik*
 
Hmmmkay..

(Fannetje kan je natuurlijk zo als optie erop schroeven, alleen die andere spulletjes zijn wel mooi meegenomen bij het 2004-model.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan