Verschillen tussen VT110 ACE C1 en C2?

VFAndre

MF veteraan
Donateur
22 jul 2005
2.065
81
Oldenzaal
Ik heb sinds kort een C2 en dat bevalt goed. Nu wil ik ook wel eens met een passagier rijden en dan is een sissybar toch wel handig. Er staat er een te koop op MP, de eigenaar zegt dat ie past op de C1 en de C2. Iemand die weet of er verschil in bevestigingspunten zijn of niet :?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
 
Hé André,

Heb je je vraag al op het Shadow Forum gesteld?

Ehmm, ja, maar dan moet een mod je eerst toelaten op het forum aldaar en die is denk ik nog zwaar op vakantie, want ik hoor al een paar weken niks... :(
Zal wel een ff mailen vandaag of morgen.

Ik heb trouwens al een andere sissybar in de pijplijn zitten, weliswaar van den belgique, maar voor een klein prijsje een passende voor een C2 iig.

PS. ik heb maar eens een nieuwe nickname aangemeld, Vfandre wordt wat lastig nu hé.
 
huh wat raar? Ik kon na aanmelden meteen het forum onderposten. Inmiddels heb ik volgens de statistieken een derde van alle dagelijkse berichten gepost en ik ben geeneens lid van de mc !
 
Ehmm, ja, maar dan moet een mod je eerst toelaten op het forum aldaar en die is denk ik nog zwaar op vakantie, want ik hoor al een paar weken niks... :(
Zal wel een ff mailen vandaag of morgen.

Ik heb trouwens al een andere sissybar in de pijplijn zitten, weliswaar van den belgique, maar voor een klein prijsje een passende voor een C2 iig.

PS. ik heb maar eens een nieuwe nickname aangemeld, Vfandre wordt wat lastig nu hé.

Hee dit klinkt bekend, ik wilde ShadowJet ook aanmelden maar niets gehoord van de MoD
:z
zeker een walkabout aan het doen in Australie ofzo :?
 
Hee dit klinkt bekend, ik wilde ShadowJet ook aanmelden maar niets gehoord van de MoD
:z
zeker een walkabout aan het doen in Australie ofzo :?

Ik heb het nog maar eens geprobeerd en nu wel reactie, ik heb wel een nieuwe nick opgegeven, de eerste was ineens in gebruik... :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan