Verschillende onderdelen voor CBR 954 Fireblade

Thijsvr

MF veteraan
14 jan 2008
3.682
1
Leiden
Beste iedereen, hierbij wat resterende onderdelen van mijn CBR 954 RR uit 2004.

Onder andere
- Origineel kuipruitje
- Twee uitlaatbeugels
- Spiegel
- Accubandje
- Rem en koppelingshendel
- Originele voetsteunen + remlicht veer
- Originele schokbreker (goede staat, is al vroeg vervangen door een WP shock)
- Schetsplaten
- Originele teller (rond de 70.000) km
- Nog wat dingetjes

2dlm9si.jpg

sm6dtz.jpg


Alles is werkend en onbeschadigd van de motor afgehaald (afgezien van de standaard gebruikssporen). Het zijn niet erg interessante onderdelen, maar het is allemaal nog netjes en dus ideaal als je bijvoorbeeld originele onderdelen bij je motor wilt verkopen, of je hebt toevallig net iets kleins nodig.

Ik woon in Amsterdam, het is allemaal te bekijken. Ik verstuur liever niets. Simpelweg omdat ik niet wil dat je het ontvangt en het niet precies is wat je had verwacht.

Teller los verwacht ik 150 euro voor te krijgen.
De rest mag je uiteraard los op bieden.

Alles bij elkaar verwacht ik er rond de 180 euro voor te krijgen, vind je het minder waard, doe me dan een goed/realistisch bod. Het moet weg, dus ik doe niet zo moeilijk. Hij staat voor 200 op MP, maar MF prijsje lijkt me netjes zo. Maar bieden mag uiteraard nog steeds.



Ik heb de foto's ook groter en als je details van iets wilt zien, stuur me dan even een PM oid met je emailadres en dan mail ik ze naar je. Ik zit de hele dag voor m'n werk achter de computer, dus je hoeft nooit lang op reactie te wachten ;-)


Alles wat in de advertentie nog niet doorgestreept staat is er nog. Ik hou het goed bij, dus het lijstje is netjes actueel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag Thijs,

Ik heb interesse in de stepjes, zijn deze nog te koop?
Hoor het graag. Je kunt me ook mailen op ronaldterhuurne [at] gmail.com

Gr Ronald
 
Terug
Bovenaan Onderaan