Verslag ART 31 mei 2003, met video

DutchChili

MF veteraan
8 aug 2001
1.281
0
Het verslag van de ART staat nu on-line op mijn site: kneedatspeed.nl.
In de loop van de dag komt het verslag ook on-line bij motorfreaks.nl.

In het verslag staat een link om de video te downloaden. De video is gemaakt met MSMPEG-4 en kan afgespeeld worden met Windows Media Player 9.0. Op mijn site vind je op een willekeurig pagina met video's een link naar de site van microsoft waar je WMP9.0 kan downloaden.
De video is dik 38 MB, maar je krijgt er dan ook bijna 2 rondjes Zolder voor en de beeldkwaliteit is aanzienlijk.
Eén rondje knal ik achter Peter den Heijer aan en één rondje is achter Mar1tin aan. Oh, en een lekker muziekje :)

Have fun watching!
 
Wat gebeurde er nou op het einde?? Haalde je zelf de bocht ook niet meer of wijk je uit voor die R1 die misschien weer dwars de baan over zou vliegen?
 
Wat gebeurde er nou op het einde?? Haalde je zelf de bocht ook niet meer of wijk je uit voor die R1 die misschien weer dwars de baan over zou vliegen?

Yep, ik "moest" rechtdoor door het grind en verder over het gras O-) , D.C. had het gelukkig goed ingeschat en reed ook over het gras, zoniet hadden we elkaar geramt }) Misschien wel spectaculaire beelden geweest, maar dit was me liever!
Ik "moest" rechtdoor omdat m'n versnelling eruit schoot |( , dan ben je dus je "drive" kwijt '(
Gelukkig goed afgelopen *D
 
Yep, ik "moest" rechtdoor door het grind en verder over het gras O-) , D.C. had het gelukkig goed ingeschat en reed ook over het gras, zoniet hadden we elkaar geramt }) Misschien wel spectaculaire beelden geweest, maar dit was me liever!
Ik "moest" rechtdoor omdat m'n versnelling eruit schoot |( , dan ben je dus je "drive" kwijt '(
Gelukkig goed afgelopen *D

Heee goeie remblokkies hee die SBS... Jullie gingen lekker tekeer... Jammer dat Fast Forward iets te vroeg z'n banden aan gort had gereden....

Tot de volgende keer.... :]
 
Trouwens, banden zat :] Zijn echt hele nette bandjes waar maar een paar rondjes op gereden zijn.

full
 
Yep, ik "moest" rechtdoor door het grind en verder over het gras O-) , D.C. had het gelukkig goed ingeschat en reed ook over het gras, zoniet hadden we elkaar geramt }) Misschien wel spectaculaire beelden geweest, maar dit was me liever!
Ik "moest" rechtdoor omdat m'n versnelling eruit schoot |( , dan ben je dus je "drive" kwijt '(
Gelukkig goed afgelopen *D

ik heb jou vlgs mij ook nog bijna rechtdoor zien gaan bij het aanremmen van de chicane voor de sacrements heuvel.....schoot ie er toen ook uit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan