Verslag Assen 26-9 Superstock # 110

full


...in de training zat Arno regelmatig even fout in de aanloop naar de Nationale...
 
Wie heeft de kleuren niet goed van de kamera?

Is die achterkant van de kawa nu rood of oranje :?

full
 
Goh ik wordt ook nog eens beroemd met al die foto's hier hahaha })

Lieffie je hebt echt mega goed gereden!! En als die stomme vlag er niet was geweest was je verdiend 3de geworden, ondanks alle mankementen!!
Voor mij ben je toch altijd nummer 1!! :9
 
Laatst bewerkt:
Het waren spannende races :]

Ik ga bijna alle races af nu nog ff na Spa en dan zit het er weer op ;(
 
Dave: ik was vergeten in welke box je zat en al stond je op de paddock dan heb ik niet gezocht want ik was pas op Assen toen de onwijze spannende races begonen dus weinig tijd voor praatjes. Jammer, volgend jaar maar weer :P

Deze keer was er best veel publiek vondt ik. En dan bedoel ik rond start-finisch. Aan de andere kant van het circuit stond denk bijna niemand. Komt dit doordat Villie daar staat of omdat het te ver weg is vanaf de paddock waar veel mensen ook even willen kijken ;)

Jammer van die rode vlag. Want ik hoopte (en verwachtte ;) ) dat Arno hem zou pakken. Ten eerste voor Arno en ten 2e voor Mooiman want Paul ken ik al erg lang en doet het erg goed. Daarom klote dat hij gevallen is en weer een zware hersenschudding maar het gaat gelukkig redelijk met hem. Tussen Mandeveen/Duikersloot pleurde hij eraf doordat hij misschien TE graag John wilde bijhouden of inhalen.

Maar Arno niemand van de Nederlanders heeft dit jaar onder de 1.24 gereden terwijl jou dit tijdens het WK Endurance wel een heleboel ronden gelukt is :} Waarom lukte het dit weekend niet? Was het de afstelling of had je zelf net niet het gevoel voor pecfectie?


Leuk he
Alleen jammer dat die gozer in dat groene pakkie erop staat ;)
 
Het lijkt erop dat we in het begin van het jaar met wat geluk heel snel een goede setup hebben gevonden,echter zijn helaas op het verkeerde pas geraakt en de data van toen het goed was kwijt geraakt....heel stom maar waar,het blijkt dus ook dat de ZX10R heel kritisch is op de afstelling...komt bij dat in de wedstrijd de 4e versnelling stuk ging...hij schoot er mederemalen uit.
 
Beide :)

Heel erg jammer, want de races zijn heel spannend. Maar op een of andere manier komt er niemand op af '(
Ik wil best komen kijken maar waar kan ik al die race data vinden wanneer er word geraced?
 
Ferry-> Ik denk dat het komt omdat mensen alleen foto's zien waarop ik door de pitstraat cruise en mensen dan hopen dat ik daar nog een keer voorbij kom rijden. Dus ik stel heel veel mensen teleur! 8-)

Arno-> Wat betreft die afstelling, je merkte zondag terecht op dat jij de enige ZX10R bent die mee rijdt. Voor de R1's is alles tot in de details bekend, dus is het echt enorm klasse dat je ze bij kan houden :)

R-dax-> Dat is dus een van die dingen waar je aan kan zien dat de KNMV loopt te kloten, dat soort dingen zouden bekend moeten zijn. Op de KNMV site is het na heel lang zoeken wel te vinden en op de site van het circuit. Ik probeer deze winter een voorzetje te geven voor een officiële website van de Wegraces. Maar daar hoor je vanzelf wat van.
 
Ik wil best komen kijken maar waar kan ik al die race data vinden wanneer er word geraced?

www.tt-assen.nl vind je de races in assen, voor de rest, tja, zoeken, er word trouwens wel veel aandacht aan besteed bij knmv (tenmiste dat gevoel heb ik) maar gewoon op internet zijn ze wat achter :z , ook bij de rest van de motorsporten..

Denk dat er behoorlijk wat publiek bij paddock/start/finnish was omdat de GT bocht weg was (ik zat daar wel lekker op het zand te krabbe *D , net voor insturen, daardoor zag ik de voet van Hanson ook een rare beweging maken :P ) denk zelf dat de daar bij de stekkenwal/de bult de mooiste plek is, maar omdat je er niet via de normale ingang kan komen is het, of daar blijven zitten, of toch maar naar het paddock, ik zit dus tegenwoordig gewoon altijd insturen GT, simpelweg omdat je niet meer zo ff naar stekkenwal/bult/mandeveen kunt lopen B|
 
www.tt-assen.nl vind je de races in assen, voor de rest, tja, zoeken, er word trouwens wel veel aandacht aan besteed bij knmv (tenmiste dat gevoel heb ik) maar gewoon op internet zijn ze wat achter :z , ook bij de rest van de motorsporten..

Denk dat er behoorlijk wat publiek bij paddock/start/finnish was omdat de GT bocht weg was (ik zat daar wel lekker op het zand te krabbe *D , net voor insturen, daardoor zag ik de voet van Hanson ook een rare beweging maken :P ) denk zelf dat de daar bij de stekkenwal/de bult de mooiste plek is, maar omdat je er niet via de normale ingang kan komen is het, of daar blijven zitten, of toch maar naar het paddock, ik zit dus tegenwoordig gewoon altijd insturen GT, simpelweg omdat je niet meer zo ff naar stekkenwal/bult/mandeveen kunt lopen B|
Wat deed de voet van Hanson dan :? (Trapte zeker naar Veneman :X )
 
Nee, Hansson scheen 'van zijn stepje te glijden' :?

Ik heb trouwens vernomen dat Arie Vos naar Hartelman gaat, dat vrije plekje niks voor jou Ferry?
 
Nee, Hansson scheen 'van zijn stepje te glijden' :?

Ik heb trouwens vernomen dat Arie Vos naar Hartelman gaat, dat vrije plekje niks voor jou Ferry?
Ik hoorde al iets dus het is waarschijnlijk Hartelman. Waarom :? |( Die Kawa's lopen blafhard vegelekem met die van Hartelman! Kan ie met Hartelman dan het WK in :? Snap em niet.... maarja. Jij wel?

Ik wil dat plekje wel innemen hoor.....wie niet. Stefan Scholten rijdt volgend jaar op een 2004 model dus die is het ook niet en Stefan rijdt op Assen 1.27 en ik 1.30 met weinig Assen kilometers. Met wat meer ervaring op Assen rij ik 1.29 en misschien later 1.28 maar dan gaat het er echt om spannen gezien de weinige kilometers die ik per jaar aflag.Stefan heeft tevens zijn financien beter als mij voor elkaar.

Zat goede rijders in Ned. die een goede plaats in het Pajic team verdient!
 
Staat nu ook op Racesport dus het is al aardig concreet dat Vos bij Hartelman heeft getekend. Samen met Jurgen het WK in :? ;)

Maar Arno wordt natuurlijk 1e rijder op een 600 bij Pajic als alles mee zit. De SS600 is gewoon de koningsklasse. Wat een geluid met de start :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan