Verslag Assen 26-9 Superstock # 110

@rno#rr

Die hard MF'er
16 feb 2003
926
0
Maastricht
Dit weekend was de laatste race voor het ONK Superstock,ik stond 5e en wat er ook zou gebeuren ik kon niet meer omhoog en niet meer omlaag,na alle ellende tijdens het WK superbike weekend was er e.e.a gewijzigd aan de ZX10R,de fiets loopt onwijs hard maar als het rijwielgedeelte niet goed staat afgesteld is de motor niet te rijden,we hebben 2 trainingen (slechts 20 minuten per sessie) nodig om de fiets weer een beetje in de goede richting te krijgen en een 5e startpositie is het resultaat.Ik ga redelijk van start en kom snel op een 4e plaats te rijden en rij eigenlijk de hele race achter Bob Withag aan,de voorlaatste ronde kom ik m even voorbij maar hij pakt me weer terug,als ik de laatste ronde weer een poging wil doen....word de rode vlag gezwaaid door een crash...ik finish als 4e met voor en achter me een vloot R1's.Er zijn al gesprekken geweest voor 2005 maar we zijn nog er nog niet uit...ik hou jullie op de hoogte...enne als er mf'ers foto's hebben...graag!
arnozwaai.jpg
.
 
Op een gegeven moment stond ik bij de ingang van jullie pitbox op ongeveer 1 meter afstand van jou, maar ik heb je maar met rust gelaten, zo vlak voor de race. ;)

Succes met de voorbereidingen voor volgend jaar!
 
Op een gegeven moment stond ik bij de ingang van jullie pitbox op ongeveer 1 meter afstand van jou, maar ik heb je maar met rust gelaten, zo vlak voor de race. ;)

Succes met de voorbereidingen voor volgend jaar!

Bedankt,enne...ik was aardig gespannen voor de race,er heeft de laatste races zoveel tegen gezeten...
 
Ik heb je zien rijden :) maar ik moet toegeven dat ik geen idee had dat jij het was Balen dat je niet hebt kunnen proberen de 3e plek weer terug te halen...
 
Strakke race Arno, pak die Withag in Spa terug! ;)
Dave, ook netjes! Waarom had je dat niet aangekondigd op MF? :P

Arno, geen last gehad van messen of pepperspray?
 
...even wat fotootjes van het afgelopen weekend...was zelf daar met Jan Greven...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan