in de bocht na het rechte eind wordt wel remmen in de bocht gedaan...(tevens ook remmen in de bocht en uitwijken...)
bermvlucht kan daar wel hoor...je heb alleen maar 30 meter voordat je de heuvel omhoog krijgt....
nadeel is van het rechte stuk is als je te laat remt gewoon afgestraft wordt....want je haalt de bocht daar niet meer...
als je met 250 aankomt...ga ik remmen net voor de witte markeringsstreep die daar in het midden zit...dan heb je nog marge zat om een mooie lijn aan te snijden in die bocht naar rechts...
tevens is het ook een verneukeratieve bocht omdat die bocht in het laatste stuk knijpt (hij wordt dus scherper), als je lijn niet goed is...dus TE vroeg naar binnen, kom je niet uit... en kan je niet hard genoeg uitacceleren voor de volgende knik naar links
op het rechte stuk ga ik van 6 naar 2...om vervolgens met 7 a 8k aan toeren de bocht weer uit te acceleren...ik laat m in 2 staan naar de volgende bocht...zit met toeren bijna in de begrenzer...
dan naar links in 2...
oh.....wacht ff ik zal maar ff stoppen...ik moet natuurlijk niet iedereen de kneepjes van het circuit leren... (en ideale lijnen... )
bermvlucht kan daar wel hoor...je heb alleen maar 30 meter voordat je de heuvel omhoog krijgt....
nadeel is van het rechte stuk is als je te laat remt gewoon afgestraft wordt....want je haalt de bocht daar niet meer...
als je met 250 aankomt...ga ik remmen net voor de witte markeringsstreep die daar in het midden zit...dan heb je nog marge zat om een mooie lijn aan te snijden in die bocht naar rechts...
tevens is het ook een verneukeratieve bocht omdat die bocht in het laatste stuk knijpt (hij wordt dus scherper), als je lijn niet goed is...dus TE vroeg naar binnen, kom je niet uit... en kan je niet hard genoeg uitacceleren voor de volgende knik naar links
op het rechte stuk ga ik van 6 naar 2...om vervolgens met 7 a 8k aan toeren de bocht weer uit te acceleren...ik laat m in 2 staan naar de volgende bocht...zit met toeren bijna in de begrenzer...
dan naar links in 2...
oh.....wacht ff ik zal maar ff stoppen...ik moet natuurlijk niet iedereen de kneepjes van het circuit leren... (en ideale lijnen... )
bij de bocht aan het einde rechte stuk kan je niet bermvlucht doen hoor is niet zo ruim dat je kan remmen en laten uitlopen. hij ging er al bij een kwart van de bocht uit
In de bocht remmen en bermvlucht kreeg ik bij VRO3