Verslag CRT 31-05 Assen

oja...nog iets joris had in een paar topics stevig wat commentaar over mijn rijden e.d. en als je dan zelf 2.01 rijd op assen...

dan vind ik het vreemd dat je stevige commentaar mag leveren... :? :)

kijk als ik commentaar krijg van redbullman of martin of max, unstable, john, dan kan ik daar wat van leren...maar niet commentaren als jezelf een rustigere rijstijl hebt,of iets dergelijks... :) :)

Ik heb niet echt commentaar op je rijstijl (heb je ook nog nooit zien rijden). Maar meer op je houding naar anderen toe. Jezelf ophemelen ed. Daar had/heb ik problemen mee. Gelukkig hou je jezelf nu beter in.
 
oja...nog iets joris had in een paar topics stevig wat commentaar over mijn rijden e.d. en als je dan zelf 2.01 rijd op assen...

dan vind ik het vreemd dat je stevige commentaar mag leveren... :? :)

kijk als ik commentaar krijg van redbullman of martin of max, unstable, john, dan kan ik daar wat van leren...maar niet commentaren als jezelf een rustigere rijstijl hebt,of iets dergelijks... :) :)
Nappie, zou je je postings iets minder persoonlijk willen houden :? (iets minder recht op de man.) Ik snap dat je het commentaar op je beu bent, maar je hebt het voor een deel aan jezelf te danken. Als je roept dat je de beste bent, kan je commentaar verwachten.
 
waarom lezen jullie het verkeerd?

ik wil helemaal niet opscheppen...
en hoef niet mans of stoer te praten...ik rij zoals ik rij...zeg maar.....ik hobbel gewoon een beetje leuk mee...met de groep!

laat dat ff duidelijk zijn ok? :)

die aanvallen zijn een beetje jammer...vind ik gewoon niet leuk...
de mensen die mij aanvallen hebben dus nog nooit met mij gereden...

ennuh...mfcd was gewoon lekker tempo :) leuke groep die ik op sleeptouw mocht meenemen als tijdelijk invallende instructeur...(de mannen hadden allemaal zwetende koppies...dus dat was voldoende dacht ik zo...)

dus doe mij een plezier... :) hou het leuk.. :)

Ik wil het ook zeker leuk houden Fastnappie, maar ik vond het een beetje matig dat je in Joris' topic over zijn circuitdag gelijk gaat klagen hoe langzaam 2.01 is. Dat vind ik dan weer niet leuk. Ook al heb je wel gelijk dat 2.01 niet snel is (en ik kan het weten, want ik reed 2.02 :( ) en ik probeerde zo subtiel mogelijk op te merken dat je soms wat erg enthousiast over jezelf bent. Was niet lullig bedoeld, maar dat moest ik toch ff kwijt.

Zoals iemand laatst al zei op dit forum: 'zijn we nu weer vriendjes?' ;)
 
Laatst bewerkt:
Hé Leon, wat reed jij op Assen? :P

[edit] Ff, over Ieniemienie, Joris en TTeun; zij zetten gewoon hun tijden neer terwijl ik dat geeneens durfde, omdat ik niet uitgelachen wilde worden (1.50). Jij komt dan met de tijd die vdG gereden zou hebben.....Soit! Iedereen haalt zijn eigen kick uit het motorrijden en jij kickt op niedaunen; waarschijnlijk scheur jij al schrapend door de AH op zaterdag. Maar lach nooit te hard om beginners zoals bovengenoemden en ikzelf; voor hetzelfde geld wordt je er volgend jaar door zoek gereden. })
Verder ben je een beste vent. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam vandaag thuis en ik heb de FOTO'S

Dit was de mooiste
full
 
full


Even met rechtermuisknop op de attachement en dan snelkoppeling kopieren. Vervolgens tussen img-tags kopieren (zonder spatie voor adres)

3808
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/3808[/img[/url]]
 
Ik weet niet wie je dat vertelt heb dat je halverwege de bocht het gas erop moet zetten???????
Maar neem maar van mij aan als je dit te fanatiek gaat doen je net als die andere jongens op die dag met een high-sider te maken krijgt!!!!!
Als je halverwege de bocht al het gas erop kan zetten betekent dit dat je met een te lage snelheid de bocht hebt ingestuurd. Dus probeer hem hard en strak in te sturen en met een vloeiende beweging het gas erop. Hanigheidje hiervoor om een hogh-sider te voorkomen is dat je voor zezelf 1..2..3 telt. Dus er gaan 3 tellen overheen om hem open te draaien!!
Voor de rest heel veel oefenen.

Vroeg op gas vertelden ze mij ook tijdens de YARC op 18 juni. Er is maar een probleem en dat is dat die jongens kunnen rijden en wij niet. De Zeel en Barry Veneman zeiden dit.

Voor mij was ook de eerste op Assen en heb een superdag gehad. Probeer Veneman maar eens bij te houden op een Fazer 1000. Hij had een vinger in zijn neus en met de ander zat die z'n kont te krabben en vrolijk wheeliend naar achter te kijken of we er nog waren. Vond 5 x 20 min uitermatend vermoeiend maar erg tof.

Mijn verbazing kwam pas aan het eind toen mijn tijd bekend werd nl. 1.47.6 8-) geweldig voor mij .
Belangrijkste was voor mij dat het allemaal erg vertrouwd aanvoelde zijn gevoel gehad te hebben dat het niet ging lukken in bepaalde bochten. Heb veel geleerd op deze superdag en volgend jaar zeker weer.

Robert :]
 
Zal ik hem er dan maar bij zetten ;)

full


Frank klik dit ff het quote-icoontje
quote.gif
boven mijn post aan. Dan zie je hoe je het plaatje erbij kunt zetten.
 
Hij doet bij mij dus helemaal niets als ik daar op klik, maar ja dat is niet zo'n ramp.

Maaruh Joris, waar zijn jou andere foto's eigenlijk ik heb ze nog steeds niet gezien.
 
Joris! Jij hebt mijn helm, of ik de jouwe, maar net hoe je ut wilt zien!!!

Maar mooie plaatjes. Enne over de rondetijden? Snap ff iets niet. Hoeveel circuits zijn er rond Assen. Enne Hoeveel reden ze in de TT het rondje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan