Verslag rondje alkmaar/A9 woensdagavond

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
nou ik wist zeker of ik een topic zou openen...maarja het is een forum..dus ik dacht what the.. :)

vanavond had ik afgesproken met jan de maaijer om ff de rabobank bocht 16x te pakken... :)
nou ik kan je vertellen het was weer een succes :}

daarna zijn we naar de a9 gegaan voor onze vaste circuitronde, in totaal 6 bochten naar rechts (snelweg afritten) en 4 bochten (lange en korte) naar links...+ 3 rontondes voor een full kneedown naar links...

al met al...ik daar met jan aan het hakken :) raak ik eerst me rechterlefboutje kwijt...die heeft eindelijk de geest gegeven }) .

staan we boven aan de snelweg komt er ineens een gixxer 600 en een zx7 van de afrit ophakken schrapend naar boven...ik kijken...

en jahoor wie is het..een medeforummer markessus (hoe schrijf ik ze naam) met die bloemen op zijn suomy helm...

dus ik tegen jan...op we gaan er achteraan...viziertje dicht, 1st gear...en hop gas met die bak...

mooie doordraaier de snelweg op, ik op 50cm van het achterwiel van markszijngixxer hij op het gas...aan het eind ik op het gas...trekt meneer ff een streep rubber van 10 meter met zijn bt010... :} wat een geweldig gezicht is dat...

een paar bochtjes later nog een keer streeeeeeeeeep :} goed hoor...in de bochten liepen we niet op mekaar uit, ik merkte toch wel dat ik eerder op het gas kon met de rennsport ik was alleen ook benieuwd of ik streeeeeeepen trek :? dat lijkt me echt gaaf... :)

daarna nog ff een bakkie met zijn 4en gedaan bij de texaco....en ff lekker sterke verhalen vertellen aan mekaar...na uitgeluld te zijn..meneer markus nog even gecomplementeerd over zijn zeer GEILE en MOOIE akrapovic sound :) wat gilt dat lekker bij 13.000tpm... :} :} :} :}

daarna lekker op huis aan...met nog een paar wheelies op de a9... :)

zo ....jonges bedankt...het was weer erg gezellig...
ennuh..jan keep up the nice kneedowns...ff andere bandjes, en dan weet je niet wat je meemaakt :)

over en sluiten :)
 
Ik moest vanavond oppassen. Kon niet weg. ;( Hou me voor een volgende keer absoluut beschikbaar. Mail of bel maar ff.
 
yep mijn start wat een beetje aan de moelijke kand maar met fast erbij toch weer de nodige needowns *D de sliders korten al aardig in
en net wat fast zegt een mooi gezicht die
zwarte streepen trekken met die s rad :} :}
MAAR de wheelie van fast zijn hellemaal
:} :9~ :} en de wheelie van markus ook
uiteraart ene fast mijn naam is met een A
en fast weer bedankt voor de nodige tips
 
Laatst bewerkt:
ik heb je nummer niet...
mail ff naar lnap@wolterskluwer.com
of icq...dat mag ook :)

Ik moest vanavond oppassen. Kon niet weg. ;( Hou me voor een volgende keer absoluut beschikbaar. Mail of bel maar ff.
 
nou ik wist zeker of ik een topic zou openen...maarja het is een forum..dus ik dacht what the.. :)

vanavond had ik afgesproken met jan de maaijer om ff de rabobank bocht 16x te pakken... :)
nou ik kan je vertellen het was weer een succes :}

daarna zijn we naar de a9 gegaan voor onze vaste circuitronde, in totaal 6 bochten naar rechts (snelweg afritten) en 4 bochten (lange en korte) naar links...+ 3 rontondes voor een full kneedown naar links...

al met al...ik daar met jan aan het hakken :) raak ik eerst me rechterlefboutje kwijt...die heeft eindelijk de geest gegeven }) .

staan we boven aan de snelweg komt er ineens een gixxer 600 en een zx7 van de afrit ophakken schrapend naar boven...ik kijken...

en jahoor wie is het..een medeforummer markessus (hoe schrijf ik ze naam) met die bloemen op zijn suomy helm...

dus ik tegen jan...op we gaan er achteraan...viziertje dicht, 1st gear...en hop gas met die bak...

mooie doordraaier de snelweg op, ik op 50cm van het achterwiel van markszijngixxer hij op het gas...aan het eind ik op het gas...trekt meneer ff een streep rubber van 10 meter met zijn bt010... :} wat een geweldig gezicht is dat...

een paar bochtjes later nog een keer streeeeeeeeeep :} goed hoor...in de bochten liepen we niet op mekaar uit, ik merkte toch wel dat ik eerder op het gas kon met de rennsport ik was alleen ook benieuwd of ik streeeeeeepen trek :? dat lijkt me echt gaaf... :)

daarna nog ff een bakkie met zijn 4en gedaan bij de texaco....en ff lekker sterke verhalen vertellen aan mekaar...na uitgeluld te zijn..meneer markus nog even gecomplementeerd over zijn zeer GEILE en MOOIE akrapovic sound :) wat gilt dat lekker bij 13.000tpm... :} :} :} :}

daarna lekker op huis aan...met nog een paar wheelies op de a9... :)

zo ....jonges bedankt...het was weer erg gezellig...
ennuh..jan keep up the nice kneedowns...ff andere bandjes, en dan weet je niet wat je meemaakt :)

over en sluiten :)

Ja ik was vanavond mijn nieuwe voorband aan het inrijden op de afslagen van de A9 en kwam nappie tegen en jan..

we hebben samen dus een paar afslagen gepakt en nap heeft zijn wheely's gedemo'd was wel gaaf om te zien.

Had ik nog nooit gezien iemand die vanaf 80-100 km/h omhoog kwam om hem een stuk verder weer aan de grond te zetten. echt een zeer :} . gezicht

Mooiste vond ik wel mijn maat die met een leen motor Zr-7 de steppies aan de grond reed en bijna de uitlaat. leg dat maar eens uit een leenmotor met 800 km op de teller en de uitlaat geschaafd HAHA

BTW Nappie die bocht na de ...brug naar links die nam je wel godvergeten hard. Ik kon ook wel goed zien waarom die rennsports zo bejubeld worden zo onwijs veel grip als ik die bocht zo had genomen had ik zeker gaan glijden maar jij trok niet eens een streep. onwijs wat een grip die dingen moet ik ook hebben


Was wel een geslaagd avondje 8-)
 
ik ging aan het einde van de bocht over de brug 210 (toen lag ik nog half op een oor..)...ik wil niet stoer klinken...maar ik kon nog harder...alleen er reden een paar autoos....en ik durfde niet omdat ik bang was dat ze van baan verwisselde...

maar ik vond het heel gezellig :)

till next time :)
 
ik ging aan het einde van de bocht over de brug 210 (toen lag ik nog half op een oor..)...ik wil niet stoer klinken...maar ik kon nog harder...alleen er reden een paar autoos....en ik durfde niet omdat ik bang was dat ze van baan verwisselde...

maar ik vond het heel gezellig :)

till next time :)

K*T en wat moest ik doen verplicht volleyballen met de wijkverening :(
 
ik heb geen medelijden ;)
wie gaat er nou ook volleyballen met dit weer :)
als je dit leest...wat voel je dan?

Een vreselijke domme sukkel die zich laat om lullen door zijn vriendin :( om een potje te volleyballen.

Ja wrijf het ermaar in nappie :(
 
weet je wat ik wel tof van je vind is dat ik een complimentje van je krijg...

want ik kan me wel een paar topics herinneren waar je me zat aftezeiken dat ik babbels had enzovoorts...en als we dan een keer samen rijden valt het best nog mee he? (ik wil niet stoer zijn, niet stoer doen...gewoon lekker gezellig me rondjes draaien :)

cya :)

Ja ik was vanavond mijn nieuwe voorband aan het inrijden op de afslagen van de A9 en kwam nappie tegen en jan..

we hebben samen dus een paar afslagen gepakt en nap heeft zijn wheely's gedemo'd was wel gaaf om te zien.

Had ik nog nooit gezien iemand die vanaf 80-100 km/h omhoog kwam om hem een stuk verder weer aan de grond te zetten. echt een zeer :} . gezicht

Mooiste vond ik wel mijn maat die met een leen motor Zr-7 de steppies aan de grond reed en bijna de uitlaat. leg dat maar eens uit een leenmotor met 800 km op de teller en de uitlaat geschaafd HAHA

BTW Nappie die bocht na de ...brug naar links die nam je wel godvergeten hard. Ik kon ook wel goed zien waarom die rennsports zo bejubeld worden zo onwijs veel grip als ik die bocht zo had genomen had ik zeker gaan glijden maar jij trok niet eens een streep. onwijs wat een grip die dingen moet ik ook hebben


Was wel een geslaagd avondje 8-)
 
en ik heb morgen reactorkunde tentamen... :( :( :(

Maar daar heb ik al een 5 voor staan, dus als het
morgen niet lukt, dan in augustus en anders
gewoon niet, kan het punt waarschijnlijk laten
staan...

Daarom ben ik nu ook aan het MF-en ipv leren.. :)
 
hoezo offtopic?
ongekend :) kon je niet iets zinnigers bedenken ;)

succes btw... :)

en ik heb morgen reactorkunde tentamen... :( :( :(

Maar daar heb ik al een 5 voor staan, dus als het
morgen niet lukt, dan in augustus en anders
gewoon niet, kan het punt waarschijnlijk laten
staan...

Daarom ben ik nu ook aan het MF-en ipv leren.. :)
 
ik heb je nummer niet...
mail ff naar lnap@wolterskluwer.com
of icq...dat mag ook :)
ikookikookikook....
wil wel een keer mee, kan namelijk zelden wat vinden in de buurt van A'dam om lekker te sturen...
mailen kan op octo@2die4.com
 
Laatst bewerkt:
ene markuses die andere waarmee je bij het stoplicht mee weg trok was ook niet erg
benouwt met het gas *D zeker gezien het feit omdat ie ook nog eens z,n meisie mee had
maar net wat jij ook al zij ik vond het
ook een heel :} gezicht hoe julie door bocht
heen vloogen :9~
 
ene markuses die andere waarmee je bij het stoplicht mee weg trok was ook niet erg
benouwt met het gas *D zeker gezien het feit omdat ie ook nog eens z,n meisie mee had
maar net wat jij ook al zij ik vond het
ook een heel :} gezicht hoe julie door bocht
heen vloogen :9~

Die jongen met dat meissie achterop is een van "ons Cluppie" alleen herkende die mij niet zo 1-2-3 omdat ik een nieuwe helm heb.

Ik ging naast hem rijden en gaf hem mijn "vinger" Kon hij niet waarderen tot dat hij mij eindelijk herkende was wel geinig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan