Verslag Rondje Eindhoven E.O

Fore

MF veteraan
In memoriam
27 feb 2002
23.485
0
Eindhoven (regio)
Tussen 13.00 en 13.30 uur verzamelen op de parkeerplaats. Daarna met 13 coureurs en 1 slak (ik dus) de weg op. Veel geleerd dat wel, maar wat ging het hard naar mijn gevoel.

Een van de coureurs had een digitale canmera bij zich dus wellicht wordt er nog wat gepost aan piccie's

De mannen zijn nog ff naar "de Baars" gegaan. ben benieuwd hoe dat is afgelopen.

Al met al is het voor mij in ieder geval erg leuk en leerzaam geweest. Mag ik de volgende keer weer mee? :?
 
Welke Motor-Forummers waren er deze keer allemaal?

Verplaatst naar Waar is wat te doen trouwens
 
Laatst bewerkt:
Replica, bananenman, Jarno (nog bedankt voor het vinden van de groep!) Johnny V? en dus nog 9 andere waarvan ik de naam niet heb onthouden |( |(

Ze melden zich straks ongetwijfeld
 
Heb me erg goed vermaakt vanmiddag. Lekker rondgestuurd door de omgeving. Mezelf niet echt misdragen (al dacht Fabian even dat er een camera auto achter mij aan ging), want daar was de groep eigenlijk iets te groot voor. Iig is iedereen weer veilig thuis gekomen.

Daarna nog naar de Baars. Daar o.a. Rico, Maximum, Pocahontas getroffen.

Zelf ook nog een paar rondjes de Baars meegepakt. Meteen een kneedown geprobeerd. Doe echter iets verkeerd. Ik rij wel m'n toeslider aan de grond, maar niet me knie. Ligt het dan aan mijn hellingshoek of aan de hellingshoek van m'n motor :?

Tof, dit moeten we vaker doen.
 
Zeker vaker doen was erg goed, maar iets kleinere groep is wel fijner ...

Op de Baars eindelijk mijn steuntje rechts aan de grond gereden, dus het ging lekker vandaag ;) ...
 
Hehe, ook weer thuis! Mijn eerste mf-meeting is zeer goed bevallen, tempo zat er goed in, ondanks de drukte op de weg. Helaas moest ik in mariahout afhaken vanwege verplichtingen elders. Mag ik de volgende keer ook weer mee? F.O.R.E, dan rijd ik wel mee achteraan :)

Bazzz
 
Ben net terug, was top! Leuke route door de omgeving, stevig tempo maar het was bij te houden. (ik moet alleen minder remmen voor een bocht en meer vertrouwen hebben! :) Eenmaal in de bocht gaat het allemaal prima.)

Paar rondjes Baars gereden, was ook erg leuk. Enige nadeel is dat je elke keer zo'n eind om moet rijden.

Volgens Jarno en Joel moet ik makkelijk een kneedown kunnen maken met mijn ZX-6R.. ben ik het mee eens, alleen tussen de oren zit het nog niet helemaal lekker wat dat betreft. ;)

Al met al erg geslaagd, leuk om eens wat gezichten bij de namen te zien. Volgende keer ben ik zeker weer van de partij!!!

Oh en Replica, na het laatste rondje Baars wilde ik ff snel gaan tanken, maar waar ik dacht dat een tankstation zou zitten zat er dus geen. Ben toen ff in Tilburg gaan tanken en naar huis gereden.
 
Ah, ik ben na het laatste rondje richting Eindhoven gereden en dan zit er meteen een tankstation. Daar ben ik gestopt om te tanken en heb op je gewacht ...

Ik zag je voorbij komen toen ik nog met een blikje cola in mijn handen stond, dus tegen de tijd dat ik weer op de motor zat was jij al te ver om nog in te halen.

Heb het nog wel geprobeerd }) ;)
 
t was weer lekker!!! en ik heb nw kneesliders gekregen van Poca en Rico!! :} ben er echt onwijs blij mee.....vonken zullen ze! *D
 
Laatst bewerkt:
Ah, ik ben na het laatste rondje richting Eindhoven gereden en dan zit er meteen een tankstation. Daar ben ik gestopt om te tanken en heb op je gewacht ...

Ik zag je voorbij komen toen ik nog met een blikje cola in mijn handen stond, dus tegen de tijd dat ik weer op de motor zat was jij al te ver om nog in te halen.

Heb het nog wel geprobeerd }) ;)
:) Ik had zoiets van, trek het gas maar vol open richting Eindhoven. Wel stevige wind, maar de adrenaline pompte echt door m'n bloed :9~ :]
 
:) Ik had zoiets van, trek het gas maar vol open richting Eindhoven. Wel stevige wind, maar de adrenaline pompte echt door m'n bloed :9~ :]

Das nu juist de bedoeling.
Vandaag lekker in de omgeving en het centrum van Uden onveilig gemaakt met mijn R1. Op rontondes de auto's aan de linkerkant inhalen omdat ik anders niet plat genoeg ging :9

Jaja ik weet ook wel dat het niet mag, maar ja...
Ik kan nog typen, dus ik leef nog.

Vanmiddag nog bij de supermarkt iemand met een R6 tegen gekomen die nog nooit van MF had gehoord. Meteen de link doorgegeven en hij zou een keertje komen kijken (ben benieuwd).
Voor de rest nog een oude klasgenoot aan de telefoon gehad (rijd Yamaha Thundercat) en hij ook nog niet van MF gehoord. En hij zou ook gaan kijken.

Yammie...jij bent goed bezig zieltjeswinner :}
 
t'was erg geslaagd vandaag vond ik...lekker ritje toen nog beetje rondgehangen op de baars..zeker voor herhaling vatbaar..hier nog wat piccies...
de motoren bij de startplaats..
misc.php


toen kwam het ritje dus...heb nog wat foto's van op het terrasje waar we waren neergestreken...wie die wil moet me maar mailen..

goed toen kwamen we bij de baars aan..
misc.php


waar al een groep moterrijders stond dus....
dan hier nog wat "knee-down" foto's

rEPLICa..
misc.php


bannanenman..
misc.php


JohnV..
misc.php


Joris..
misc.php


en nu effe als laatste Blackbird(weet z'n naam effe niet)...inmiddels wel..Jarno dus..
misc.php


heb nog wel meer foto's maar heb even geen zin om die te uploaden enzow...en deze post is zo al lang zat....nah ok, tot een volgende keer dan maar weer :]
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand nog ff aub & svp de route geven die we vandaag gereden hebben? Kan ik het nog een keertje overdoen binnenkort om te leren sturen! :P

Thx
 
Terug
Bovenaan Onderaan