Verslag van de laatste MF Meeting

De Kawaman

MF veteraan
2 apr 2002
6.515
1
Gouda
Nou nu ben ik dus de eerste die weer thuis is, en niet van harte dus ;(

eigenlijk wil ik dus ook niet weten hoe jullie het hebben gehad, maar vertel toch maar.

enne, piccies en filmpjes wil ik zien!!



Filmpjes en foto's graag naar pooh sturen!!

email: koen.vansweevelt@blackbox.be (max. 10MB per mail)
icq: 14410101
msn: poozuki@hotmail.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lekke band op je zx4r? Dat komt dan zeker niet goed uit met de verkoop van je fiets!
 
maar je verkoopt hem toch binnenkort? Dan moet je zelf eerst een fortuin betalen voor een bandje, en de prijs van je fiets gaat nooit zoveel omhoog als de kosten voor de band.

Enneh die meeting is in Veenendaal, heel het MF is er heen (behalve wij.. ;( ), en het was ruim aangekondigd. Kijk maar eens in: Waar is wat te doen?
 
hehe.. kheb eerste maand hier alleen nog maar oude topics doorgespit.. nu ga ik de nieuwere topics ook volgen
 
He Jasper,

Sorry jongen. Niet gezien dat je er al een geplaatst hebt.

Ach wat kan het schelen, als er maar reacties komen toch!!!!!!!!
 
ff c/p

mf01.jpg

mf02.jpg

mf03.jpg

 
kut was toch wel druk balen dat ik er niet bij kon zijn
er komen nog wel meer pics en vids toch
kan ik ook zien wat ik heb gemist
;( ;(
 
t was gaaf :} Lekker ff gereden, lekker gestunt, veel mensjes gezien en ook lekker koud :+

Ben benieuwd naar de foto´s en filmpjes :}
 
Ik ben ook weer thuis.. Was druk vandaag.
Eerst maar ff een bakkie gedaan bij de Mac waar GEEN politie te bekennen was, vervolgens in colonne naar Amersfoort gereden om wat stuntwerk te aanschouwen.

In Amersfoort heb ik ook geen politie gezien maar het zou me niet verbazen dat ze nog even zijn komen fokken nadat ik ben vertrokken. Ik vond namelijk dat er toch wel aardig wat auto's over de wheelie-weg wilden, zou me niet verbazen als 1 van die koekblikrijders zo vriendelijk was om de politie te bellen.

Ik denk dat we zometeen overstelpt worden met foto's en filmpies want er was echt een overload aan digitale camera's aanwezig.
 
Wij zijn ook net thuis. Het was idd druk (ruim 120 motoren!) en geen politie gezien vandaag!
Mooie stunts gezien, zeker van AvZ! Alleen die knul in z'n spiekerbox, gympies en blote handen mag wel eens iets aan z'n remtechniek doen |( |(
 
Ook weer terug.
Was zeker tof, alleen het personeel van de Mac vond het wat minder geloof ik })
Mooie stunts gezien alleen erg kort gereden (was ook wel een tikkie koud).
Was mijn eerste MF-meeting maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan