Verslag van de laatste MF Meeting

Spiegels waar heb je die voor nodig :? ????

Je moet gewoon zorgen dat je sneller bent dan de rest :} enne ze zitten alleen maar in de weg })
 
Spiegels waar heb je die voor nodig :? ????

Je moet gewoon zorgen dat je sneller bent dan de rest :} enne ze zitten alleen maar in de weg })

Ja, met al dat gestuiter van die wheelies en stoppies raakt er meer los dan alleen je duozitje... ;)
 
wat dacht je van een stukje terug te bladeren in de posts.
Staan 2 links van de Dude zelf.

I know... Ik dacht alleen dat er misschien bij Pooh nog andere filmpjes stonden. Bovendien staat er in zijn sig : "foto's en filmpjes...." en ik vond alleen de foto's...dus.
 
Wees blij dat je er niet overheen reed toen we naar Assen gingen!!!


Maaruh zijn er nog meer filmpjes behalve die die reeds gepost zijn???
 
Nog twee opmerkingen van mijn kant

valt me wel op dat als je normaal ergens met je motor rijdt er maar vrij weinig met een sportdemper rondrijden. op de Mf meeting was het eerder een uitzondering als je wel een originele demper had :P

en willen de Yamaha rijders volgende keer tijdens de "veelteveelgasgeven" net voordat we wegrijden sessie ff allemaal achteraan gaan staan zodat wij niet in die blauwe walmen en stinklucht van al die olie die julie weer verliezen hoeven te staan :+ }) :+ })
 
I know... Ik dacht alleen dat er misschien bij Pooh nog andere filmpjes stonden. Bovendien staat er in zijn sig : "foto's en filmpjes...." en ik vond alleen de foto's...dus.

Scuseer, die filmpjes was'k gisteren vergeten en vandaag wegens omstandigheden (soms moet'k echt werken op me werk) niet aan toe gekomen.
Morgen beter..
Ow wacht effe.. voske heeft al voor een leuk filmpje gezorgt.. heb't wel effe wat kleiner gemaakt omdat'k deze maand niet nog eens een record in traffiek wil breken (currently 67GB/maand).

owjah, het filmpje (50MB!!) stuntriding (de enige goeie codec die je hiervoor nodig hebt is divx 3.11a trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Is iedereen nou bezig dat filpje te downloaden of lukt het gewoon niet? |(

Ik krijg maar geen verbinding. ;(
 
Oh ja en natuurlijk jammer dat ik er niet bij was, blablabla. Volgende keer zeker, blablabla.. :P
 
Nog twee opmerkingen van mijn kant

valt me wel op dat als je normaal ergens met je motor rijdt er maar vrij weinig met een sportdemper rondrijden. op de Mf meeting was het eerder een uitzondering als je wel een originele demper had :P

en willen de Yamaha rijders volgende keer tijdens de "veelteveelgasgeven" net voordat we wegrijden sessie ff allemaal achteraan gaan staan zodat wij niet in die blauwe walmen en stinklucht van al die olie die julie weer verliezen hoeven te staan :+ }) :+ })

Heb je wat tegen Yamaha of zo of is het een soort van beroepsdeformatie?? :+ ;) ;)
 
Ik ben knap kippeg geworden van het lezen/bekijken van al die teksten/foto's en movie's.....very nice...formers :}
 
270kB/s hiero.. geen problemen dus..


Mja, ik ben momenteel met 350KB m'n site aan't leegtrekken.. net tijdens oploaden van wat meer filmpjes kreeg ik het volgende te zien. 553 Disk full - please upload later
Nu effe backupje aan't trekken dus :+
 
Als je nou toch geknipt hebt, zeker ook in mn mail met 12 foto's nog ?
OF zijn ze gewoon nog in de aantocht ?

Die staan op me werk ondertussen en zoals eerder gezegd geen tijd voor gehad vandaag.. morgen dus.. al heb'k al wel de helft van m'n /babes/ sectie moeten delten om wat plaats te maken.. zal dus voorlopig het laatste zijn dat'k nog kan uploaden.
En nu hopen dat ze gewoon een harddisk bijstoppen i.p.v. over mijn 925MB teveel te gaan klagen :o
 
Die staan op me werk ondertussen en zoals eerder gezegd geen tijd voor gehad vandaag.. morgen dus.. al heb'k al wel de helft van m'n /babes/ sectie moeten delten om wat plaats te maken.. zal dus voorlopig het laatste zijn dat'k nog kan uploaden.
En nu hopen dat ze gewoon een harddisk bijstoppen i.p.v. over mijn 925MB teveel te gaan klagen :o
Jij bent erg ;)
 
Nog twee opmerkingen van mijn kant

valt me wel op dat als je normaal ergens met je motor rijdt er maar vrij weinig met een sportdemper rondrijden. op de Mf meeting was het eerder een uitzondering als je wel een originele demper had :P

en willen de Yamaha rijders volgende keer tijdens de "veelteveelgasgeven" net voordat we wegrijden sessie ff allemaal achteraan gaan staan zodat wij niet in die blauwe walmen en stinklucht van al die olie die julie weer verliezen hoeven te staan :+ }) :+ })
Nou mot je op gaan passen vrind. Met je oliebootnick en je gare brommer, bied maar snel je excuses aan voor ik je al je stickers laat opvreten!

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan