Verslag van de laatste MF Meeting

leuk filmpie, alleen geluid en beeld loopt niet helemaal synchroom, maar dat kan ook aan mij liggen (of mn compjoeter :+ )


die stoppies... is dat niet erg slecht voor je motor? ze maken niet echt een lekker geluid als ze neerkomen namelijk...
 
Die staan op me werk ondertussen en zoals eerder gezegd geen tijd voor gehad vandaag.. morgen dus.. al heb'k al wel de helft van m'n /babes/ sectie moeten delten om wat plaats te maken.. zal dus voorlopig het laatste zijn dat'k nog kan uploaden.
En nu hopen dat ze gewoon een harddisk bijstoppen i.p.v. over mijn 925MB teveel te gaan klagen :o

Er is dus toch een einde aan... ;)
 
IK ben weer voor 90 % beter..
Ben nu ff op de laptop aangezien die van mij het nog niet doet :( ..

IK zie dat het allemaal goedgegaan is en heb net wat traantjes weg moeten pinken van wat ik allemaal gemist hebt en ik niet bij het stunten aanwezig was. '(

Fastblade nog bedankt voor het neerzetten op het forum dat ik ziek was.. Zonde dat jeje verslapen had.

Volgend jaar (rond de zomer) Ben ik weer van de partij met de volgende meeting.
(Zal van de winter zorgen dat ik niet achterblijf met stunts dus ff wat nieuwe oefenen ;) )

Grtz Jackass A.K.A Jeremy



Oja @rno ben ik jou niet een keer tegengekomen op hoevelaken?? Toen we ook wheelies op de rechte stukken maakte?
 
beetje late reactie op de foto van mijn Harlietje: maar hoezo? LEFHEBBER? |( Ik zat toch redelijk bij de kopgroep? Dat Japanse plastic loopt echt niet veel harder hoor... ;) :]
 
Vind ik ook meneer de Harley rijder. Het is ook MOTORforum en niet SPORTmotor forum ("wat voor motor heb je zelf dan?" - "euh...") En daarom dus des te cooler dat er ook niet-racers waren. Volgende keer moet mn pa ook maar mee (ouwe CB900).
 
beetje late reactie op de foto van mijn Harlietje: maar hoezo? LEFHEBBER? |( Ik zat toch redelijk bij de kopgroep? Dat Japanse plastic loopt echt niet veel harder hoor... ;) :]
1. Japans plastic loopt echt wel veel harder... daarvoor is het plastic... Maar de fun is belangrijker dan de top speed toch?
2. Met een motor die je net weer in elkaar hebt zitten meteen een aardig flink stuk te rijden en dan ook nog stevig door te rijden is lef... Je weet nooit 100% of alles in orde is (niet omdat je een Harley hebt, maar omdat je motor helemaal losgelegen heeft)... Zou zelf de eerste par 100 kilometer liever wat in de buurt blijven, just in case... En lostrekken al helemaal niet graag... Dus lef...
3. Lef ja, de meeste chopper-rijders haken af bij het zien van zoveel sportfietsen, jammer genoeg... Dus schijnbaar kost het nogal wat lef om buiten deze kadertjes te treden... (wat me toch wat tegenvalt van een groep weggebruikers met een reputatie van vrijgevochten types, blijkt dat zelfs motorrijders zich snel in kadertjes laten zetten)
4. Vond het zelf wel leuk om te zien dat je met een Harley ook WEL kan rijden... Je stuurde aardig vlot mee, zelfs in de bochten... Zie je niet vaak... :}
5. Ik hoop dat je die ;) smilie ook voor het stukje voor de jap-plasticzin bedoelde... Anders vind ik je errug lichtgeraakt... :)
 
Hier nog een late reactie.

Het was zeker een super geslaagde meeting.
Zeker de stunts die er gemaak werden AvZ, die zwarte
kawa met bestuurden kon het ook aardig hoor, :} voor jullie.

Vond het zeker gaaf toen ik nog bij mijn naamgenoot Arjan van
AvZ achter op mocht, toen die een wheely ging maken. Dat was zeker
heftig!

Ik heb niet alles gelezen, maar hoe is het afgelopen met die SP1, LoneRider?

Arjan Stijner.
 
met dat lefhebber doelde ik meer ophet feit dat je hem net weer in elkaar had zitten en nu alweer op vol vermogen meetufte met de rest van de groep.

Het was echt niet lullig bedoeld eerder andersom ! Hulde :}
 
Hier nog een late reactie maar dat klopt hoor Jackass, Ik woon wel in Deventer maar m'n motor staat bij Turbo Teunis en dat is vlak bij hoevelaken
 
beetje late reactie op de foto van mijn Harlietje: maar hoezo? LEFHEBBER? |( Ik zat toch redelijk bij de kopgroep? Dat Japanse plastic loopt echt niet veel harder hoor... ;) :]

Even een uitleg: Deze biker heeft EN een Harley EN een Vmax!!
(Some have it all) :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan