Verslag van een weekje toeren in de Pyreneëen

Schopje, geweldig verslag :}

Wij (Wolve en ik) willen daar deze zomer (juli) heen gaan... :9

Zo mooi! :9 :]
 
Leuk om te lezen. Ga in september naar de Pyreneeën. Van west naar oost, stukje Spanje meepakken, door Alpen en Zwitserland naar huis. alles bij elkaar twee weken.
 
Wij zijn afgelopen zaterdag teruggekomen van twee weken Spanje en één week Frankrijk. Wij zaten onder Andorra in de Spaanse Pyreneëen. Wat is het daar ontzettend mooi rijden. Echt goede asfaltwegen :9~ en mooie bochten. Ook worden de bochten goed aangegeven met borden (Die spanjaarden houden van borden) zodat je niet snel verrast wordt. Ik wil hier zeker nog een keer terugkomen. Ik ben al in aardig wat landen geweest met de motor, maar de Spaanse Pyreneëen staan aardig bovenaan.
Nog ff een paar piccies
full
 
Laatst bewerkt:
2
full

Net rechts achter de motoren in de verte ligt de Pedraforca, daar achter hadden we een huisje. Vooral de B400 ernaar toe was een erg mooie weg. :]
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn afgelopen zaterdag teruggekomen van twee weken Spanje en één week Frankrijk. Wij zaten onder Andorra in de Spaanse Pyreneëen. Wat is het daar ontzettend mooi rijden. Echt goede asfaltwegen :9~ en mooie bochten. Ook worden de bochten goed aangegeven met borden (Die spanjaarden houden van borden) zodat je niet snel verrast wordt. Ik wil hier zeker nog een keer terugkomen. Ik ben al in aardig wat landen geweest met de motor, maar de Spaanse Pyreneëen staan aardig bovenaan.

:Y Absoluut! Franse kant van de Pyreneëen heeft zeker zijn charmes maar ik wil echt zeer zeker nog een keer terug naar de Spaanse Pyreneëen, vond het echt zeer zeer mooi! Weekje in Catalunya/Aragorn ronddwalen, echt geen straf!
 
2[afbeelding]
Net rechts achter de motoren in de verte ligt de Pedraforca, daar achter hadden we een huisje. Vooral de B400 ernaar toe was een erg mooie weg. :]
Is het deze Pedraforca? http://maps.google.nl/maps?q=Pedraforca&oe=utf-8&client=firefox-a&ie=UTF8&hl=nl&near=&f=l&split=1

Ben mn route aan het uitstippelen. Iemand tips?Ik houd nu ongeveer de N260 van west naar oost aan. Denk aan 6 dagen in de Pyreneeen in totaal. Ik wil eigenlijk op twee campings staan. een in het westen en een in de buurt van Andorra. Van daar ga ik naar Zwitserland door.
 
Is het deze Pedraforca? http://maps.google.nl/maps?q=Pedraforca&oe=utf-8&client=firefox-a&ie=UTF8&hl=nl&near=&f=l&split=1

Ben mn route aan het uitstippelen. Iemand tips?Ik houd nu ongeveer de N260 van west naar oost aan. Denk aan 6 dagen in de Pyreneeen in totaal. Ik wil eigenlijk op twee campings staan. een in het westen en een in de buurt van Andorra. Van daar ga ik naar Zwitserland door.

:Y Plekje D staat de Pedraforca. Wij zaten in Gósol.
De N260 is al een hele mooie weg. Wij hebben ook meerdere witte wegen gereden en die waren over het algemeen ook erg goed. De B400 Naar Gósol was dus ook erg lekker :] Van Tuixent naar La Seu d'Urgell is die weg iets minder (nog niet zo erg als de geitenpadden in Frankijk). Van Tuixent naar beneden was de weg wel weer goed. *O*
Als je verder nog vragen hebt, hoor ik het wel. In ieder geval heel veel plezier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan