Volgend jaar zal het met beide wel zo ver zijn,ik kan de tijd haast niet meer rond krijgen.
Al eten die bikes geen brood als ze stil staan.
Om het geld wil ik ze niet kwijt,maar als ze gaan.....ze zijn in perfekte staat qua onderhoud en vering!
Ik twijfel om volgend jaar te gaan Marshallen,maar dan moet ik voor ±€5000,- een nieuwe cbr600 aanschaffen en ook nog aankleden met vering en tuning.
En die dagen van Motorsportschool Holland vallen meestal doordeweeks en da's moeilijk met mijn bedrijf.
Wat is het toch lastig om alles te plannen.......
Nogmaals,om de centen hoef ik ze niet weg te doen,maar die srad heb ik voor weinig gekocht(€2200) en heel veel aan gedaan..dure vering(€800,-) en de laatste vering updates(€700,-) en blok gereviseerd wat ook €1500,-kostte.
Dat wil ik eigenlijk wel terug + aanschaf.
Daarna heb ik niet meer gereden,want er kwam een R6 op mijn pad €6000,-.
Bijkomend voordeel is dat ik van beide fietsen heeeeel veel velgen heb met schijven en reserve onderdelen als een xtra getuned blok(srad) en kuipsets(R6)
Fietsen krijgen elke 2 races nieuwe filters en Castrol R4 te drinken,al verbruiken ze niets!
De srad staat reserve voor de regen,maar liever niet...dus van de nieuwe vering heb ik nog niet kunnen genieten.
spec's srad ±>111pk ahw en R6 ±123pk ahw.
Zo......dit was Pork's verkooppraat met de echte/eerlijke prijzen,van de herfst/winter hoor/lees je het wel.
Sorry maar ik bedoelde het meer als geintje Ik had het beter wat anders kunnen neerzetten. Alhoewel ik maar al te graag zou willen circuitrijden/ZAC'en heb ik daar de eerst komende jaren nog lang niet het budget voor. Maar ik volg het hele gebeuren al maanden aandachtig en ga dit jaar toch zeker een keer het circuit op.
Een vriend is wel van plan om misschien volgend jaar te gaan ZAC'en dus ik hou de advertentie's goed in de gaten voor hem