Versneld lessen???

Ik heb mij mijn motor ook versneld gedaan, maar had toen wel al 4 jaar mijn autorijbewijs(en maakte de nodige kilometers)

Daarnaast reed ik schakelbrommer en crossmotor dus het schakelen en dergelijken was ook weinig nieuws.

Dus voor mij was versneld een ideale oplossing, ik kende de verkeersregels en de dagelijkse praktijk en ik kende de techniek.

In mijn groep zat ook een jongen zonder B-rijbewijs en die had er veel meer moeite mee om mee te komen op de weg.
 
Dat heeft absoluut niets met versneld lessen te maken.
Dat geldt gewoon voor iedereen die net zijn papiertje heeft opgehaald en denkt dat ie alles kan.
Puur een kwestie van instelling en ervaring.

:^

De eisen bij het afrijden zijn bij een verkorte opleiding toch niet anders als bij een "normale" opleiding :?
 
Allen onwijs bedankt voor jullie reacties!

Enige probleempje is nu nog waar?? :? ??

Dat zou me iig helpen, gewoon een paar namen van rijscholen in de regio Den Bosch / Tilburg die dat kunnen...
 
Allen onwijs bedankt voor jullie reacties!

Enige probleempje is nu nog waar?? :? ??

Dat zou me iig helpen, gewoon een paar namen van rijscholen in de regio Den Bosch / Tilburg die dat kunnen...

Als je een kleine rijschool hebt kunnen die het met een beetje flexibiliteit ook wel voor mekaar krijgen (heb ik ook gedaan).
Het is dan wel handig om op tijd aan te geven dat je versneld wil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan