versnelling

night rider

Rookie
24 jun 2004
28
0
apen
Heb jullie technische kennis nodig :] , problemeke met het schakelen, wanneer ik moet terugschakelen geraak ik soms moeilijk terug in 1ste, is dan echt een gezoek :X , naar boven is geen enkel probleem, is dat op te losse met de kabel wat bij te stellen, of zit het binnen in????????

hoja tis nen yamaha diversion 600 '98
 
Blijft misschien de motor dan in "neutraal" staan ?? Want dat heb ik namelijk ook wel is. Dan gewoon even de koppeling los en koppeling weer in en naar zijn 1 tikken.
 
Blijft misschien de motor dan in "neutraal" staan ?? Want dat heb ik namelijk ook wel is. Dan gewoon even de koppeling los en koppeling weer in en naar zijn 1 tikken.


nee, als hij in neutraal zou staan zou ik dat toch moeten zien aan het groene lichtje, en dat is soms al moeilijk te vinden, tis wel vervelend als ge aan het rode licht staat, zit daar met mijne voet dan precies in een potje te roeren voor in 1ste te geraken, dat wat je zegt van koppeling los en dan weer in da klop maar toch niet voor iedere stop :}
 
Terugschakelen voordat je helemaal stil staat. Bij een stilstaande motor wil het idd wel eens niet lukken.. dan moet je de koppeling een beetje op laten komen.. dan voel je hem wel schakelen.. Maar rijdend terugschakelen werkt beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan