versnellingbak Dnepr

Wegpiraat

Die hard MF'er
22 feb 2002
267
0
Veenendaal
Ik haal de bak uit elkaar zijn er prutsers bezig geweest !!!

De moeren zijn geborgd met SPIJKERS en er mist een AS.

Nu gaat het mij om die as, het is het asje dat de koppelings handel/hefboom met de bout de versnellingsbak induwt tegen een hefboompje aan (zie tekening)
full

handel MT804217
wie heeft er een fotoo van of weet het bestel nummer.

Groetjes De Wegpiraat }) })
 
Moerne borgen met spijkers gaat toch prima :? Ik heb mijn achterwielmoer geborgd met een stuk ijzer dat HPLaverda buiten de garage vond :+ .

Welke as bedoel je nou, ik snap het even niet :?
 
Da's het hefboompje dat er voor zorgt dat je bak semi automatisch word. Vermits dat toch niet zo goed werkt ( was eerder een mislukking vanaf de tekentafel vandaan) is dat ding bij de meesten toch al buiten werking gesteld door middel van het verwijderen van de stelschroef. Denk dat het hier gaat om "gewichtsbesparing" . Waarom dat hendeltje terugplaatsen als het toch geen nut heeft????????
 
Da's het hefboompje dat er voor zorgt dat je bak semi automatisch word. Vermits dat toch niet zo goed werkt ( was eerder een mislukking vanaf de tekentafel vandaan) is dat ding bij de meesten toch al buiten werking gesteld door middel van het verwijderen van de stelschroef. Denk dat het hier gaat om "gewichtsbesparing" . Waarom dat hendeltje terugplaatsen als het toch geen nut heeft????????

Dat bedacht ik me vanmorgen ook. Als jij dat ding op je bak hebt zitten, heb je geen originele bak meer op je K750. Niks mis mee natuurlijk :P , maar het is maar dat je het weet.

Zit er soms ook een achteruit op die van jou?
 
ik vind dat halfautomatisch scakelen geweldig, vooral bij het wegrijden en sturen tegelijk, hoef je de koppleing niet vast te pakken en gewoon aan het stuur blijven roppen..
nu 18000km en er nooit problemen mee gehad...
 
ik vind dat halfautomatisch scakelen geweldig, vooral bij het wegrijden en sturen tegelijk, hoef je de koppleing niet vast te pakken en gewoon aan het stuur blijven roppen..
nu 18000km en er nooit problemen mee gehad...
 
Dat bedacht ik me vanmorgen ook. Als jij dat ding op je bak hebt zitten, heb je geen originele bak meer op je K750. Niks mis mee natuurlijk :P , maar het is maar dat je het weet.

Zit er soms ook een achteruit op die van jou?

Korrect er zit inderdaat een achteruit op !!!!

Groetjes De Wegpiraat }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan