harley1950
Rookie
- 3 nov 2017
- 11
- 2
na reparatie van mijn sportster R , koppeling werkte niet meer , dus ik dacht alles ok , na ongeveer 60 km te rijden , nu komt het schakeld niet verder tot 2de versnelling wie weet wat dat zou kunnen zijn ? grtjs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wie heeft wat precies gerepareerd?na reparatie van mijn sportster R , koppeling werkte niet meer , dus ik dacht alles ok , na ongeveer 60 km te rijden , nu komt het schakeld niet verder tot 2de versnelling wie weet wat dat zou kunnen zijn ? grtjs
Hun kennelijk ook niet. Waarom breken/springen er zoveel dingen kapot? Dat lijkt me toch niet i.o?nee heb al bij 2 verschillende mekaniekers geweest , is nu binnen bij de derde , ik zelf ken er niks van
Welk rollager, achter de as waar de belt op zit? Was de belt misschien te strak gespannen? Dat zou al een reden kunnen zijn dat het allemaal wat moeilijker gaat. Zelfs kapot.sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb , na diverse onderdelen te laten vernieuwen , koppelings kabel , kettingspanner ,schakel veer , 2 keer nieuwe rol lager ( eerste was kapot gesprongen ) verschillende keren laten afstellen , nu weer problemen slecht schakelen neutraal zeer moeilijk te vinden soms motor afzetten om in neutraal te krijgen , 2 weken geleden zeer slecht schakelen , hoor ik een krak achter het derby deksel koppelings kabel los gekomen of iets kapot achter het derby cover ? 10 minuten later brak de belt zou het in verband kunnen zijn , wat zou dat toch kunnen zijn ? iemand raad ? SportsterR uit 2003 grtjs PS koppelings platen zijn in orde
Bij de touring-modellen zijn deze hoofdlagers inmiddels vervangen door een opvolgend verbeterd type met iets minder aantal - , maar grotere kogels , waardoor de versnellingsbak-olie beter tussen de kogels kan komen , wat een smerings-verbetering oplevert.het gaat over deze rollager die al 2 keer kapot is gegaan , deze zit aan de koppeling , hoop vandaag nieuws te krijgen , nu ben alles is gaan overlopen , en denk dat de belt te strak was gespannen na nieuwe band te laten plaatsen ( onderdelen liggen klaar bij monteur ( (dus ook voor de 3de keer nieuwe lager , het voorbeeld lager is wel van een vroeger model , kan de juiste voor de mijne niet vinden )
Je moet het zeker weten anders zit je straks weer.en denk dat
hoe kom je daar nou bij ? ,....wat heb dat met die russische ouwe rotzooi nodig ?Is het echt zulke troep?
Ik heb een dnepr gehad maar.. effe?
Een slechte monteur veranderd de beste motor nog in troep.Is het echt zulke troep?
Ik heb een dnepr gehad maar.. effe?
zo zit dat exact !Een slechte monteur veranderd de beste motor nog in troep.
Ik denk dat meneer 1950 niet bij een echt goede monteur is geweest, misschien niet eens bij een matige. Zou dat zo geweest zijn dan kwam hij niet hier voor “hulp”.zo zit dat exact !