Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk, het zit zo: Je hebt je pookje naar beneden gezet, omlaag dus, dan is het vanzelfsprekend dat ook je gearing anders wordt, als je het verlengde van je pookje neemt(naar achteren toe dus), dan zie dat dat omhoog wijst, en dus is dat hoger geworden, iets wat hoger wordt, wordt dus ook groter.
Je blok moet dus meer energie gebruiken om die grotere hoogte aan te kunnen, ik denk dat het al veel scheelt als je je achtervering wat slapper zet of je achterband leeg laat lopen, op die manier wordt die o zo belangrijke hogere grootte in ieder geval aan de achterkant van de motor weer gecompenseerd, let wel: met die actie doe je het voordeel van het verplaatste versnellingspookje deels weer teniet!
Jaja beetje melig????Kijk, het zit zo: Je hebt je pookje naar beneden gezet, omlaag dus, dan is het vanzelfsprekend dat ook je gearing anders wordt, als je het verlengde van je pookje neemt(naar achteren toe dus), dan zie dat dat omhoog wijst, en dus is dat hoger geworden, iets wat hoger wordt, wordt dus ook groter.
Je blok moet dus meer energie gebruiken om die grotere hoogte aan te kunnen, ik denk dat het al veel scheelt als je je achtervering wat slapper zet of je achterband leeg laat lopen, op die manier wordt die o zo belangrijke hogere grootte in ieder geval aan de achterkant van de motor weer gecompenseerd, let wel: met die actie doe je het voordeel van het verplaatste versnellingspookje deels weer teniet!
Ik ga zo naar de kroeg, maar jij hebt al een half kannetje op, zo te zien.....Kijk, het zit zo: Je hebt je pookje naar beneden gezet, omlaag dus, dan is het vanzelfsprekend dat ook je gearing anders wordt, als je het verlengde van je pookje neemt(naar achteren toe dus), dan zie dat dat omhoog wijst, en dus is dat hoger geworden, iets wat hoger wordt, wordt dus ook groter.
Je blok moet dus meer energie gebruiken om die grotere hoogte aan te kunnen, ik denk dat het al veel scheelt als je je achtervering wat slapper zet of je achterband leeg laat lopen, op die manier wordt die o zo belangrijke hogere grootte in ieder geval aan de achterkant van de motor weer gecompenseerd, let wel: met die actie doe je het voordeel van het verplaatste versnellingspookje deels weer teniet!
Op vrijdag 08 februari 2002 21:29 schreef Eddie het volgende:
Kijk, het zit zo: Je hebt je pookje naar beneden gezet, omlaag dus, dan is het vanzelfsprekend dat ook je gearing anders wordt, als je het verlengde van je pookje neemt(naar achteren toe dus), dan zie dat dat omhoog wijst, en dus is dat hoger geworden, iets wat hoger wordt, wordt dus ook groter.
Je blok moet dus meer energie gebruiken om die grotere hoogte aan te kunnen, ik denk dat het al veel scheelt als je je achtervering wat slapper zet of je achterband leeg laat lopen, op die manier wordt die o zo belangrijke hogere grootte in ieder geval aan de achterkant van de motor weer gecompenseerd, let wel: met die actie doe je het voordeel van het verplaatste versnellingspookje deels weer teniet!
dit valt te composeren met zwaardere bolletjes in je richtingaanwijzers.
dan gaat dat ding echt als de brandweerIk zou het pookje er gewoon vanaf halen als die in de weg zit.
daarom kan je er ook zo lekker snel op achteruit rijden...ik dacht dat alle suzukies variomatic waren
yeah righthmmz, jullie weten het dus ook niet, vandaar de lamswans reacties
nee, natuurlijk niet, het slaat ook nergens op.Ik heb mijn pookje ook versteld maar ik me niet voorstellen dat door het verzetten van het pookje je vermogen verliest je veranderd alleen de stand van je voet bij het schakelen
hmmz, jullie weten het dus ook niet, vandaar de lamswans reacties
ach in jou taal:Op vrijdag 08 februari 2002 20:48 schreef wKJ het volgende:
...Ben maar een IT\'er dus snap er de ballen van..
Help me out
die dingen die als zeilen dienen op een suzukiSPIEGELS ? wat zijn dat
Bayliss is kampioen schat, rijdt op een DUCATIsuzuki, dat ding wat yamaha\'s ass kicked, je weet wel