Versnellingspook GSX-R 750 SGRAD

Status
Niet open voor verdere reacties.

KJ

Die hard MF'er
8 okt 2001
833
0
te koop versnellings pook voor meer vermogen!

:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j
 
Laatst bewerkt:
Gewoon op de as een slag draaien, met die boutjes schiet je nix op *D , heb de mijne ook wat naar beneden gezet, schakelt VEEL fijner bij het opschakelen, alleen je grote teen ff bewegen :+

En ehm...nog net zoveel vermogen hoor, das gewoon tussen de oortjes :)
 
Kijk, het zit zo: Je hebt je pookje naar beneden gezet, omlaag dus, dan is het vanzelfsprekend dat ook je gearing anders wordt, als je het verlengde van je pookje neemt(naar achteren toe dus), dan zie dat dat omhoog wijst, en dus is dat hoger geworden, iets wat hoger wordt, wordt dus ook groter.
Je blok moet dus meer energie gebruiken om die grotere hoogte aan te kunnen, ik denk dat het al veel scheelt als je je achtervering wat slapper zet of je achterband leeg laat lopen, op die manier wordt die o zo belangrijke hogere grootte in ieder geval aan de achterkant van de motor weer gecompenseerd, let wel: met die actie doe je het voordeel van het verplaatste versnellingspookje deels weer teniet! :? :? :}
 
Kijk, het zit zo: Je hebt je pookje naar beneden gezet, omlaag dus, dan is het vanzelfsprekend dat ook je gearing anders wordt, als je het verlengde van je pookje neemt(naar achteren toe dus), dan zie dat dat omhoog wijst, en dus is dat hoger geworden, iets wat hoger wordt, wordt dus ook groter.
Je blok moet dus meer energie gebruiken om die grotere hoogte aan te kunnen, ik denk dat het al veel scheelt als je je achtervering wat slapper zet of je achterband leeg laat lopen, op die manier wordt die o zo belangrijke hogere grootte in ieder geval aan de achterkant van de motor weer gecompenseerd, let wel: met die actie doe je het voordeel van het verplaatste versnellingspookje deels weer teniet! :? :? :}

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Iets duidelijker graag, dit klinkt nieuw voor mij ?
 
Kijk, het zit zo: Je hebt je pookje naar beneden gezet, omlaag dus, dan is het vanzelfsprekend dat ook je gearing anders wordt, als je het verlengde van je pookje neemt(naar achteren toe dus), dan zie dat dat omhoog wijst, en dus is dat hoger geworden, iets wat hoger wordt, wordt dus ook groter.
Je blok moet dus meer energie gebruiken om die grotere hoogte aan te kunnen, ik denk dat het al veel scheelt als je je achtervering wat slapper zet of je achterband leeg laat lopen, op die manier wordt die o zo belangrijke hogere grootte in ieder geval aan de achterkant van de motor weer gecompenseerd, let wel: met die actie doe je het voordeel van het verplaatste versnellingspookje deels weer teniet! :? :? :}
Jaja beetje melig???? :P :P :P :P
Of ben je altijd zo????
 
Kijk, het zit zo: Je hebt je pookje naar beneden gezet, omlaag dus, dan is het vanzelfsprekend dat ook je gearing anders wordt, als je het verlengde van je pookje neemt(naar achteren toe dus), dan zie dat dat omhoog wijst, en dus is dat hoger geworden, iets wat hoger wordt, wordt dus ook groter.
Je blok moet dus meer energie gebruiken om die grotere hoogte aan te kunnen, ik denk dat het al veel scheelt als je je achtervering wat slapper zet of je achterband leeg laat lopen, op die manier wordt die o zo belangrijke hogere grootte in ieder geval aan de achterkant van de motor weer gecompenseerd, let wel: met die actie doe je het voordeel van het verplaatste versnellingspookje deels weer teniet! :? :? :}
Ik ga zo naar de kroeg, maar jij hebt al een half kannetje op, zo te zien.....
 
Op vrijdag 08 februari 2002 21:29 schreef Eddie het volgende:
Kijk, het zit zo: Je hebt je pookje naar beneden gezet, omlaag dus, dan is het vanzelfsprekend dat ook je gearing anders wordt, als je het verlengde van je pookje neemt(naar achteren toe dus), dan zie dat dat omhoog wijst, en dus is dat hoger geworden, iets wat hoger wordt, wordt dus ook groter.
Je blok moet dus meer energie gebruiken om die grotere hoogte aan te kunnen, ik denk dat het al veel scheelt als je je achtervering wat slapper zet of je achterband leeg laat lopen, op die manier wordt die o zo belangrijke hogere grootte in ieder geval aan de achterkant van de motor weer gecompenseerd, let wel: met die actie doe je het voordeel van het verplaatste versnellingspookje deels weer teniet! :? :? :}

dit valt te composeren met zwaardere bolletjes in je richtingaanwijzers.
 
ik dacht dat alle suzukies variomatic waren
daarom kan je er ook zo lekker snel op achteruit rijden...

gallery_pstar14.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn pookje ook versteld maar ik me niet voorstellen dat door het verzetten van het pookje je vermogen verliest je veranderd alleen de stand van je voet bij het schakelen
 
Ik heb mijn pookje ook versteld maar ik me niet voorstellen dat door het verzetten van het pookje je vermogen verliest je veranderd alleen de stand van je voet bij het schakelen
nee, natuurlijk niet, het slaat ook nergens op.

als ik m\'n spiegels verdraai gaat ie ook niet opeens harder lopen...

nou..., nu ik daar over denk, minder luchtweerstand...
 
ahhaha, vertel mij dan waarom dat ding niet meer de lucht in wilde in zijn 1... :?

doe het pookje terug, dan wel weer, doen pookje weer veranderen, weer niet.. ik snap er de ballen van...

maar ik ga wel met klompen rijden, dan hoef ik hem ook niet te verzetten.. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan