Bobbert
Die hard MF'er
- 24 feb 2002
- 878
- 0
Wanneer anders????
En dadelijk de kwalificatie
Tijdens de herhaling om half 1 zondag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer anders????
En dadelijk de kwalificatie
Juist ja heheOp zaterdag 02 maart 2002 20:56 schreef bierelier het volgende:
de Arrows gewoon op 15 en 17
HHF is ook niet sneller dus
Wat een geweldige race!!
Lekkere chaos, Arrows die compleet door het ijs zakte en Minardi 2 punten, fantastisch.
Was weer de moeite waard om te kijken vannacht.Wat een geweldige race!!
Lekkere chaos, Arrows die compleet door het ijs zakte en Minardi 2 punten, fantastisch.
Maar ik ga nu maar eens
Tijdens de herhaling om half 1 zondag
Jammer,het gaat dus niet door bij Sauber voor Jos.Ik ook, heeft Jos eindelijk eens geluk in z'n carriere.
Jan Lammers noemde het gerucht vanavond ook al even in RTL GrandPrix, het is dus wel een aardig serieus gerucht.
Welke bikkel gaat Zondagochtend de GP live zien?
Jammer,het gaat dus niet door bij Sauber voor Jos.
Reden hij is te groot en geld gebrek na de eerste race, waar ze 4 auto`s afschreven
P. Sauber is igg netter in de omgang dan Tom W.Ik vind het toch wel sneu voor Verstappen. Als streekgenoot, we wo(ond)en slechts 5km van elkaar, ben ik natuurlijk best wel een beetje fan. Ik hoop dat hij weer een (test)zitje vindt of anders meer succesvol wordt in andere raceklasses...
ZekersP. Sauber is igg netter in de omgang dan Tom W.
Plus het feit dat Honda Jos nog iets schuldig is naar het schijnt (vanwege het niet doorgaan van het Honda F1 team een paar jaar terug)
Tja, ik pik de verhalen ook maar op, ik denk dat niemand hier exact weet hoe het zit en 90% van de geruchten onzin is maar dat maakt het nadenken erover niet minder leuk, leuke situaties uitdenken is niet verkeerd.Pff, hoe lang blijft die fabel nog bestaan!? Jos heeft niks (meer) tegoed van Honda voor zijn testen in 1999. Al dat zo was geweest, dan had Jos in 2000 bij Jordan of BAR gereden. Hoewel ik Jos graag zie rijden, vrees ik dat hij dit maal niet meer terugkeert in de F1. Er staan teveel jonge coureurs aan de zijlijn te trappelen...
Sato's Future... March 31 01:34
Takuma has been given a rousing vote of confidence by his team, but the paddock doom merchants are already digging the Japanese driver's grave
DHL Jordan driver Takuma Sato has become the subject of some debate since the start of the season in Melbourne and now some of the more pessimistic members of the paddock believe he could be shown the door unless he shows a dramatic improvement in the coming races.
Sato suffered endless misfortune in Australia, and his failure to qualify in Australia could not be put down to him. His practice crash was his fault, though, and many of his problems stemmed from that off.
In Malaysia Sato committed the ultimate sin, crashing into his team-mate on the opening lap. Giancarlo Fisichella could possibly have battled for points, but Sato put an end to that when he slid into his rear end, ripping the rear wing from his car and forcing both to pit for repairs.
Now in Brazil he has continued to look wild, and only the high-grip asphalt run-off areas stopped him stranding his EJ12 out on the circuit during qualifying for tomorrow's Grand Prix. In the final reckoning he was 19th, 0.5s and five places behind his team-mate.
Team boss Eddie Jordan recently gave the youngster the ultimate vote of confidence, comparing him to the likes of Michael Schumacher and Ayrton Senna. He pleaded with the public for patience with the British F3 Champion, and promised that Sato would come good. The feeling in the paddock is that patience with Sato is wearing thin already, though, and that he will have to lift his game in the coming races if he is to have any chance of holding on to his seat.
The likes of Jos Verstappen are available and could bring badly needed sponsorship money, but Eddie Jordan will certainly give Sato every chance to prove himself before ditching him. It would be a huge embarrassment for Honda if Jordan does either drop Sato completely or demote him to test driving duties. The Japanese manufacturer has backed the former Olympic cycling hopeful since he started in motorsport, after he won a Honda scholarship and he is viewed as Japan's best hope for a World Champion. After building him up so much, it would hurt Honda as much as Sato to knock him down.