Verstappen in motor tv

yamaRules

Die hard MF'er
5 aug 2002
836
3
nvt
Heeft iemand toevallig het fragment van motor tv, dat jos verstappen daar te gast was.
Tschijnt dat ie heel behoorlijk aan het racen was maar ik heb dit helaas moeten missen.
Tis een aflevering van volgens mij een dik jaar geleden.
 
ik kon in ieder geval zien dat chimaine rubber kon snuiven.

Joske reed lekker pittig door.
zoals het hoort
 
Was geloof inderdaad een ZX7R,had ie zijn
748 duc voor ingeruild :? :? :? :? :? .
Was het ook niet,dat hij steeds een wheelie trok?
 
[me]Niels vind dat er veel gasten hier rondhangen die heel goed kunnen zeiken op een ander en het zelf niet beter kunnen.[/me]
 
Was geloof inderdaad een ZX7R,had ie zijn
748 duc voor ingeruild :? :? :? :? :? .
Was het ook niet,dat hij steeds een wheelie trok?
ech nie.

voor de duidelijkheid, Verstappen heeft idd een 748 gereden en daarna een ZX-7R maar heeft beide motoren nooit gekocht
De 748 had ie van DNL in bruikleen, waarvoor Jos dan weer PR werk voor Ducati zou doen.
Alleen vanwege zijn drukke F1 agenda kwam Jos z'n afspraken met DNL niet na en heeft DNL hem toen voor de keus gesteld:
1) de 748 kopen van DNL voor een zacht prijsje
2) de 748 terugbrengen

Jos koos voor optie 2) en had toen ineens een ZX-7R, die hij dus ook weer van de (in dit geval KAWA) importeur had gekregen.

Dus nix ingeruild, dat mietje is nog te krenterig om zelf iets te kopen. :r :r :r


wat trouwens grappig is/was: In zo'n Motoport blaadje stond destijds een interview met Jos, waar hij vol lof was over de 748 en met name de stuureigenschappen aanprees, want hij was niet zo'n hardrijder, maar hield wel van lekker bochtje pikken.
En toen ie de ZX-7R reed stond ie in zo'n KAWA-blaadje, wat m'n ZX-9R rijdende maat thuis kreeg, waar ie het alleen had over de topsnelheid van de ZX-7R, want zo zei Jos, hij was niet zo'n stuurder maar af en toe toppen vondt ie wel leuk
Oftewel die jos praat ook met alle winden mee |( |( |(
 
ech nie.

voor de duidelijkheid, Verstappen heeft idd een 748 gereden en daarna een ZX-7R maar heeft beide motoren nooit gekocht
De 748 had ie van DNL in bruikleen, waarvoor Jos dan weer PR werk voor Ducati zou doen.
Alleen vanwege zijn drukke F1 agenda kwam Jos z'n afspraken met DNL niet na en heeft DNL hem toen voor de keus gesteld:
1) de 748 kopen van DNL voor een zacht prijsje
2) de 748 terugbrengen

Jos koos voor optie 2) en had toen ineens een ZX-7R, die hij dus ook weer van de (in dit geval KAWA) importeur had gekregen.

Dus nix ingeruild, dat mietje is nog te krenterig om zelf iets te kopen. :r :r :r


wat trouwens grappig is/was: In zo'n Motoport blaadje stond destijds een interview met Jos, waar hij vol lof was over de 748 en met name de stuureigenschappen aanprees, want hij was niet zo'n hardrijder, maar hield wel van lekker bochtje pikken.
En toen ie de ZX-7R reed stond ie in zo'n KAWA-blaadje, wat m'n ZX-9R rijdende maat thuis kreeg, waar ie het alleen had over de topsnelheid van de ZX-7R, want zo zei Jos, hij was niet zo'n stuurder maar af en toe toppen vondt ie wel leuk
Oftewel die jos praat ook met alle winden mee |( |( |(
Of die bladen schrijven maar wat raak, wil ook wel's gebeuren |(
 
Op woensdag 07 augustus 2002 10:37 schreef edraket het volgende:
Dus nix ingeruild, dat mietje is nog te krenterig om zelf iets te kopen. :r :r :r

Dus als jij op die manier aan je spullen kon komen, dan liet je het lekker staan? Geloof ik geen hol van...
 
Dus als jij op die manier aan je spullen kon komen, dan liet je het lekker staan? Geloof ik geen hol van...

:^

Het valt me op dat Edraket, als zoveel Nederlandse 'motorsportliefhebbers', erg anti Verstappen en anti vd Goorbergh is. Het zijn op dit moment toevallig wel de beste Nederlanders op het gebied van respectievelijk F1 en MotoGP. Het lijkt me beter dat we die mensen een beetje steunen ipv de grond in zeiken. Als je een echte fan bent steun je deze mensen, indien nodig tegen beter weten in.

Is het al opgevallen dat er veel minder NL-ers naar F1 kijken nu Verstappen niet meerijdt? Dat heeft dus niet alleen te maken met de overmacht van Schumi.
 
Het valt me op dat Edraket, als zoveel Nederlandse 'motorsportliefhebbers', erg anti Verstappen en anti vd Goorbergh is.
Ben niet anti-verstappen of anti-vdgoorbergh, maar profileer je niet als motorrijder als je alleen maar wil rijden als je iets krijgt en zodra je er voor moet betalen de motor weer teruggeeft.
dan ben je van mij een kl^*(&zak, of je nu verstappen heet of Jan Janssen, dat maakt voor mij nix uit.

trouwens, wat heeft vdGoorbergh hier nu weer mee te maken :?
 
Ben niet anti-verstappen of anti-vdgoorbergh, maar profileer je niet als motorrijder als je alleen maar wil rijden als je iets krijgt en zodra je er voor moet betalen de motor weer teruggeeft.
dan ben je van mij een kl^*(&zak, of je nu verstappen heet of Jan Janssen, dat maakt voor mij nix uit.

trouwens, wat heeft vdGoorbergh hier nu weer mee te maken :?

Oké, misschien niet anti, maar erg pro ben je ook niet. Tenminste in de meeste discussies.

En over het 'krijgen' van motorfietsen dmv sponsorcontracten. Van werken is nog niemand rijk geworden. Als jij de kans kreeg deed je het ook. Ook al hoef je het om het geld niet te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan