Verstappen in motor tv

Op de cover van de laatste "Dutch Devil" (fanclubmagazine) kun je Jos zien rijden op een.................Harley.
 
Als ik van Yamaha een R1 kreeg wou ik ook wel even lovend erover spreken. *D

Maw. als ik gratis een mooie fiets zou kunnen krijgen zou ik het ook niet laten. En ook dan zou ik wel ff willen verklaren tegen de pers hoe goed die motor X die ik heb wel niet is.
 
Op de cover van de laatste "Dutch Devil" (fanclubmagazine) kun je Jos zien rijden op een.................Harley.


Inderdaad ja :(
Ik heb het blaadje ook thuis gekregen.
De smaak van Joske gaat wel hard achter uit, eerst Ducati :} , toen een Kawa '( en nu een Harley Plofson :r
 
Als ik van Yamaha een R1 kreeg wou ik ook wel even lovend erover spreken. *D

Maw. als ik gratis een mooie fiets zou kunnen krijgen zou ik het ook niet laten. En ook dan zou ik wel ff willen verklaren tegen de pers hoe goed die motor X die ik heb wel niet is.
maar het verschil is dat je um nu zelf hebt gekocht (niet die R1 maar toch wel je Soes) en Verstappen alleen maar wil rijden als ie iets krijgt.
En dat vindt ik |( en dan ben je van mij geen motorrijder maar een profiteur.

Natuurlijk zou ook ik geen nee zeggen als ik iets gratis kan krijgen, maar als ik het niet gratis krijg dan ga ik het wel zelf gewoon kopen.
 
Op woensdag 07 augustus 2002 12:39 schreef edraket het volgende:

Natuurlijk zou ook ik geen nee zeggen als ik iets gratis kan krijgen, maar als ik het niet gratis krijg dan ga ik het wel zelf gewoon kopen.

Sorry hoor, maar dit is natuurlijk bull. Misschien heeft ie er niet eens behoefte aan, of heeft ie simpelweg geen tijd. Kun jij in zo iemands leven kijken hoeveel vrije tijd ie heeft?

En volgens mij is verstappen van nature geen motorrijder, maar een autocoureur. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan