Verstappen pakt baanrecord Assen

Laat Barry dan lekker thuis blijven,jemig die gast begint ook steeds meer te drammen.

:N niet drammen: Glijden !!! Alle ss 600 races van Barry eindigen in de grindbak. Hij is er geloof ik nog maar 1 keertje ofzo op blijven zitten. Dit kan zelfs Jos niet evenaren :+

Barry zal dus wel een sikkeneurige Harry zijn na weer een schuivertje :P
 
:N niet drammen: Glijden !!! Alle ss 600 races van Barry eindigen in de grindbak. Hij is er geloof ik nog maar 1 keertje ofzo op blijven zitten. Dit kan zelfs Jos niet evenaren :+

Barry zal dus wel een sikkeneurige Harry zijn na weer een schuivertje :P
in de race is die gewoon als 2e geeindigd hoor :W

Dat zo'n gare Ferrari nou weer olie moet lekken :X
 
Wij waren er vandaag ook aanwezig vandaag.

Ronde record heeft hij hoe dan ook niet verbroken omdat het géén officiële tijdwaarneming was maar iemand met een eigen stopwatch |(
De speaker noemde idd in eerste instantie een rondentijd op naam van Rossi in de 1.31, echter zoals vaker is deze man de draad meer dan eens kwijt.
Toen bekend werd dat Jos in de 1.32 gereden had kwam hij met de tijd van 1.37 op naam van Hayden.
Jos zou het record met bijna 5 sec. verbroken hebben maar nogmaals, het gaat hier om een onofficiële tijdwaarneming :+

Voor de rest moet ik zeggen dat het een fantastische dag geweest is.
Echter mag de directie van het circuit TT-Assen zich wel eens VET achter de oren krabben |(
Veel mensen hebben de paddock nl niet kunnen bezoeken :(
Het circuit bevat nl slechts 1 geldautomaat en die staat...... JAWEL, in de paddock |(
Daar we niet allemaal binnen konden, besloten we om een persoon naar binnen te laten gaan om te pinnen.
Wat blijkt ???
De enigste automaat op het circuit was naar de kl@%$# :(
Toen we contact op namen met Fortis wist men enkel te vertellen dat hij stuk was |( |(

Als ze op het Asser circuit menen absurde prijzen te vragen mogen ze op z`n minst wel zorgen dat er getapt kan worden op diverse plaatsen op het circuit B|

Zooo, dat ben ik kwijt _O- :W ;)
 
Maar de intree was toch gratis O-)


Als er €10 was gevraagd aan intree was er geen mens opkomendagen.
Dat zien we vaak genoeg bij de ONK.
 
Kroketten opwarmen kunnen ze ook niet echt goed daar, kreeg koude kroket :X

maja, verder geen problemen gehad met organisatie ofzo. Kon zo de paddock op naar kaartje van MF Racing Team gehad te hebben :Y
 
Binnen 15 seconden al de grindbak in????
|(

quote : www.verstappen.nl
Jos breekt baanrecord TT Circuit in Assen
(13/8/2006) Als de weersomstandigheden het zouden toelaten, zou Jos een gooi doen naar het ronderecord op het TT Circuit van Assen. Nou, de omstandigheden waren zelfs uitermate geschikt want behalve een droge baan waren er volgepakte tribunes op de Rizla Racing Day. En vooral dat laatste brengt het beste in Jos naar boven!

Het officiële baanrecord op het vernieuwde circuit van Assen stond op naam van Harald Schlegelmilch die in zijn Formule 3 auto een tijd van 1.33.132 realiseerde. Ter vergelijk, Nick Hayden had er met zijn MotoGP Honda motor 1.37.106 voor nodig. Jos wist dus wat hem te doen stond in de vier rondes die hij mocht rijden. Toch lukte het Jos om direct te presteren en met een tijd van 1.32.184 verbrak hij het ronderecord met een volle seconde.
 
_O- _O-

die veneman..wij zaten op de zwevende tribune.. en ineens zien we in de verte allerlei baco's door het grind dansen..

iedereen wijzen..

en even later die praatman '' wij hebben een wat naargeestig bericht...''
_O- _O- _O-

maar ik blijf er toch echt bij dat een dom/mal/niet kloppend/vreemd/weet ik wel niet al gezicht is.. al die Wereldkampioenschappen treintje rijden op het TT circuit -O-
 
Ze moeten die pleurus olie lekkende koekblikken lekker van assen weg houden -O- -O- -O-

ronde records :z :Z
 
Om eens duidelijkheid te scheppen ;)

Valentino Rossi - Yamaha M1: 1:37.777
John Hopkins - Suzuki GSV-R: 1:36.411 pole + beste ronde op twee wielen
Jos Verstappen - A1 bolide: 1:32.184
Coureur X - Recaro Formule 3: 1:29.---

Er is tijdens de vrije trainingen voor het Formule 3 kampioenschap tijdens het Beru Top 10 Festival een maandje geleden een 1.29'er genoteerd. Geen officiële tijd blijkbaar....

Maareh, een ronderecord van Rossi, dat slaat sowieso nergens op, die man had z'n poot toen net gebroken ;)
 
Jos rijdt trouwens ook alweer zo'n tien jaar motor... :Y

full
 
Vroeger eens bij F1 karten geweest op assen, 250cc rotax tandem twins die gingen al ver onder het 500cc motor baanrecord op de korte assen baan.
4 wielen > grip
 
Terug
Bovenaan Onderaan