Verstappen pakt baanrecord Assen

petsch

MF veteraan
27 aug 2002
15.358
5
beverwijk
Verstappen pakt baanrecord Assen
Het is Jos Verstappen zojuist gelukt. Het baanrecord van 1.37,106 (gem. 168,867 km/u) die tot op dag van vandaag nog steeds op naam stond van MotoGP-coureur Nicky Hayden is aan flarden gereden door onze eigen Jos Verstappen in zijn A1GP wagen.

Verstappen reed vandaag een tijd van 1:32.184 (gem 177,883 km/u) en pakte daarmee het record op het circuit van Assen tijdens de 7e editie van het gratis toegankelijke Rizla Racing Days evenement.

De fans genoten vandaag niet alleen van het optreden van Verstappen maar konden ook kijken naar de Recaro Formule 3, ONK Superstock 600, ONK Superbike en de Dutch Supercar Challenge. De organisatie heeft zojuist nog laten weten dat er dit jaar meer dan 45.000 bezoekers aanwezig waren bij het evenement, een nieuw record.
 
voor zover onze verslaggever ter plekke, terug naar de studio...























:+ ;)

[me]TL tinuz heeft weer wat gemist dus...[/me]
 
Ja, met een auto met 4 wielen en down-force zeker? Wel een beetje appels met peren vergelijken, niet?
 
Als hij dat nou met een motorfiets had gedaan, oke

Maar met een auto :Z

Moeten ze eens met een F1 auto Assen gaan doen, gok dat er dan nog een hoop afgaat.
 
:^ was er ook en het record is niet van verstappen, het record staat overigens op naam van Rossi zei de speakermeneer :P

hij had een 1.31 :? en jos reed een 1.32

Wel een leuk geluidje uit die A1 bolide, voor een koekblik dan :P
 
Verstappen pakt baanrecord Assen
Het is Jos Verstappen zojuist gelukt. Het baanrecord van 1.37,106 (gem. 168,867 km/u) die tot op dag van vandaag nog steeds op naam stond van MotoGP-coureur Nicky Hayden is aan flarden gereden door onze eigen Jos Verstappen in zijn A1GP wagen.

Verstappen reed vandaag een tijd van 1:32.184 (gem 177,883 km/u) en pakte daarmee het record op het circuit van Assen tijdens de 7e editie van het gratis toegankelijke Rizla Racing Days evenement.

De fans genoten vandaag niet alleen van het optreden van Verstappen maar konden ook kijken naar de Recaro Formule 3, ONK Superstock 600, ONK Superbike en de Dutch Supercar Challenge. De organisatie heeft zojuist nog laten weten dat er dit jaar meer dan 45.000 bezoekers aanwezig waren bij het evenement, een nieuw record.
Niks van waar man!!

ik was erbij op het circuit vandaag..

ik hoorde die commentator toch letterlijk zeggen '' En.... hij heeft het record van Rosssiiiiiiiiiiiiii * al die auto-fans al klappen B| * NÉT niet gehaald''
 
Hier nog even een foto van de man in kwestie, ik heb ook nog een filmpje van de burnout voor de liefhebbers, maar dit blijft een motor-forum he 8-)

full
 
Dat lijkt me stug dat Rossi een 1.31 heeft gereden want de pole tijd van Hopkins dit jaar was 1.36,144 en aangezien de baan in 2006 korter is geworden dan de jaren ervoor lijkt het me stug dat Tostie een 1.31 op zijn naam heeft staan.



+ de commentator op Assen heeft het vaker bij het verkeerde eind |(
 
Ik meen dat er 1.32 werd geroepen, maarja wie zegt dat dat een officiele tijd is... ik heb het zelf niet bij gehouden iig :P
 
Haha dat zei barry veneman ook in zijn eigen worden, die begon ook even over auto's op een racedag waar ook motors rijden :} En over die ferrari die olie lekte op de baan
 
Haha dat zei barry veneman ook in zijn eigen worden, die begon ook even over auto's op een racedag waar ook motors rijden :} En over die ferrari die olie lekte op de baan

Laat Barry dan lekker thuis blijven,jemig die gast begint ook steeds meer te drammen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan