Vertraging levering Honda NT 1100 ( eind 2022 😢)

JWM

Rookie
22 jan 2022
3
0
Wie heeft er ( ook ) eind vorig jaar begin dit jaar een mooie nieuwe Honda NT 1100 besteld bij de ( sub) dealer ? En heeft ook te horen gekregen dat de uitlevering ( ernstige) vertraging heeft opgelopen ? Heden slechts enkele zwarte modellen te zien bij enkele dealers ......🤔🥴
 
de eerste 50 stuks konden deelnemen aan een “summertour”.
gaan die tijdig geleverd zijn?
 
Wie heeft er ( ook ) eind vorig jaar begin dit jaar een mooie nieuwe Honda NT 1100 besteld bij de ( sub) dealer ? En heeft ook te horen gekregen dat de uitlevering ( ernstige) vertraging heeft opgelopen ? Heden slechts enkele zwarte modellen te zien bij enkele dealers ......🤔🥴
dat is balen zeg!

Heb je een dct of handgeschakelde besteld?
 
Vandaag de zoveelste dealer bijna in tranen gezien .... veel vraag en geen levering. Ook hij had er 1 op voorraad en geen zicht op de volgende levering.
 
15 bij diverse Motoport dealers…
3727A52D-77E9-49C2-8EDA-30BF185DE938.jpeg
 
Diep triest. Net als een bakker die geen brood heeft zullen we maar zeggen.
Gelukkig kunnen we nog wel aan de ingrediënten voor brood komen, mocht de bakker ook leveringsproblemen krijgen...
Normaliter had ik al een nieuwe auto gekocht en was ik me aan het oriënteren op een nieuwe motor (wat jaren kan duren). Vanwege de onzekerheid over leveringen (en de hoge prijzen en kleine actieradius van elektrisch) ben ik daar voorlopig niet mee bezig. Dat heeft me al best veel geld bespaard. Ik ben niet de enige, zo blijkt uit de nationale spaartegoeden.
 
Laatst bewerkt:
Volgens Motorport is dit de actuele voorraad.
Ondergetekende heeft er 1 bij Motoprt Assen gekocht en ik kan u informeren dat ze daar niet op voorraad staan. :+

aaantallen die dit jaar geleverd worden zijn beperkt. Ik vond een zwarte met DCT waar vooralsnog de levering voor april gepland staat. Een witte had tot medio oktober geduurd.
 
Volgens Motorport is dit de actuele voorraad.
Dan heb je hen toch echt niet gevraagd. Klopt namelijk niets van. De grijze zijn allemaal al vergeven en zijn pas eind dit jaar leverbaar. De zwarte zou nog wel op redelijke termijn kunnen, maar DCT is dan ook weer onzeker. Gisteren nog meerdere Honda dealers gebeld. Allemaal hetzelfde verhaal.
 
Dan heb je hen toch echt niet gevraagd. Klopt namelijk niets van. De grijze zijn allemaal al vergeven en zijn pas eind dit jaar leverbaar. De zwarte zou nog wel op redelijke termijn kunnen, maar DCT is dan ook weer onzeker. Gisteren nog meerdere Honda dealers gebeld. Allemaal hetzelfde verhaal.
Je zou motoport Wormerveer nog kunnen proberen. Die kregen er nog enkele binnen op korte termijn.
 
Dan heb je hen toch echt niet gevraagd. Klopt namelijk niets van. De grijze zijn allemaal al vergeven en zijn pas eind dit jaar leverbaar. De zwarte zou nog wel op redelijke termijn kunnen, maar DCT is dan ook weer onzeker. Gisteren nog meerdere Honda dealers gebeld. Allemaal hetzelfde verhaal.

Jij hebt gelijk, ben vandaag bij Motorport Echt geweest, op zwart is nog iets kans, zilver en wit DCT, week 40, week 48 en februari 2023…
Maar….. over 2 weken krijgen ze van de importeur weer een update, en dan kan het zomaar weer anders zijn.

Het ziet er in ieder geval mbt de leveringen heel slecht uit. Denk dat ik hem voor mij maar afschrijf….
 
Jij hebt gelijk, ben vandaag bij Motorport Echt geweest, op zwart is nog iets kans, zilver en wit DCT, week 40, week 48 en februari 2023…
Maar….. over 2 weken krijgen ze van de importeur weer een update, en dan kan het zomaar weer anders zijn.

Het ziet er in ieder geval mbt de leveringen heel slecht uit. Denk dat ik hem voor mij maar afschrijf….
motoport Assen week 10 een witte schakel nog vrij.
 
Wie heeft er ( ook ) eind vorig jaar begin dit jaar een mooie nieuwe Honda NT 1100 besteld bij de ( sub) dealer ? En heeft ook te horen gekregen dat de uitlevering ( ernstige) vertraging heeft opgelopen ? Heden slechts enkele zwarte modellen te zien bij enkele dealers ......🤔🥴
Ik heb een zwarte DCT in november 2021 besteld en stond eind februari in mijn garage.De volgende die mijn verkoper verkocht wordt pas het 4e kwartaal of in 2023 geleverd.Ik heb dus (gelukkig)geluk gehad.
Ben zeer tevreden over deze motor.
 
Vandaag proef gereden op een schakelversie. Uitstekende windbescherming, maar het blok kan mij niet bekoren. Heb jaren viercilinders gehad, waar onder enkele FJR’en. Nu een Tracer9GT, driecilinder. Gaat ‘m dus niet worden. Overigens is de NT DCT pas begin volgend jaar leverbaar volgens Goedhart.
 
Laatst bewerkt:
Hier hetzelfde probleem, zwarte DCT besteld in december en ze kunnen geen termijn geven. Alle voorspellingen zijn al waardeloos gebleken. Zou nu eind Juli zijn.
 
In België: bestelling van een grijze DCT in februari 2022 die voorzien was eind oktober nu verschoven naar niet nader genoemde periode in 2023. Daarbij komt nog dat, al de niet-geleverde motoren van bouwjaar 2022 als model 2023 zullen uitgeleverd worden en dus ongeveer 800 eur duurder zouden worden. Misschien staat de benzineprijs bij de levering al rond 3 EUR/liter... en gooi je de tank van 20 L vol voor 60 EUR!
 
Terug
Bovenaan Onderaan