vertrek meeting 12 sept mf oost

margreet

MF veteraan
27 apr 2003
4.161
0
hoi hoi
zal het maar eens proberen om er wat van te maken.
wie gaan er allemaal mee naar de 2e meeting in veenendaal 12 september in veenendaal??
gaan we weer verzamelen bij de tex in hengelo en vanaf die kant weer aansluiten in deventer om vanaf daar weer met een mooie gezellige groep door te rijden naar veenendaal?? })
ik hoop wat van jullie te horen
groetjes margreet



wie verzamelen dr bij de tex:


erik
margreet
wilco
martian maniac
fully
hietbrink
villa 147
fz-errie


- Verzamelen 10.00 uur bij Tex Hengelo
- Vertrek rond 10.15 uur
- Aankomst 1e benzinepomp A50 gerekend vanaf A1 +/- 11.00 uur ( ok Phr3ak?)
- Aankomst Mac Veenendaal +/- 12.00 uur
 
Laatst bewerkt:
Hey Margreet, SV Ora en ik (Eastside)gaan waarschijnlijk wel, maar eerst nog effe zondag naar de superbikes ;) Ik ben benieuwd of er weer zoveel animo is als voige keer :? Toen we met ongeveer 35 mfers :P als ik het goed heb vertrokken richting Deventer en van daar uit naar Veenendaal.
 
Volgens mij waren we met nog meer zelfs, na Deventer d8 ik een stoet van 100 motoren :) .
Als ik dit jaar kan (is ff afw88) wil ik graag weer mee. Ik kom dan ook naar de Tex voor het verzamelen. Ik laat het nog wel ff weten.
Greetz
Martian
 
Zo, even een schopje voor dit topic. Aanstaande zondag is het namelijk al zover.
Wie gaan er mee, van waar vertrekken we? Hoe laat?
En wie kent de route? :)
Greetz
Martian
 
hoi luitjes druk druk op het werk maar nu effe tijd wie gaan er nu allemaal mee zondag hoelaat vertrekken we en de route weet ik ook niet meer ik hoop van jullie te horen
greetz
 
Lijkt me het makkelijkst om gewoon bij de Tex in Hengelo te verzamelen, net zoals de vorige keer. Hoe we precies moeten rijden weet ik niet (meer) maar dat is wel op te zoeken via een routeplanner.
Greetz
Martian
 
Lijkt me het makkelijkst om gewoon bij de Tex in Hengelo te verzamelen, net zoals de vorige keer. Hoe we precies moeten rijden weet ik niet (meer) maar dat is wel op te zoeken via een routeplanner.
Greetz
Martian
Volgens mij ben ik zondag nog bij die Tex geweest....
 
Volgens mij ben ik zondag nog bij die Tex geweest....

Ik zag idd dat er paar bekenden meededen met de ouwebrikkertoer, maar ik was zelf te laat wakker om het te halen. Had een vermoeiende introductieweek achter de rug ;) .
Ben die middag nog wel op de motor geklommen en langs de Tex gegaan. Daar stonden toen idd nog een paar ouwe brikkers van MF maar ik heb jou noch Phreak gezien.
Maar zondag ben je toch wel weer van de partij Fully?
Greetz
Martian
 
Ik zag idd dat er paar bekenden meededen met de ouwebrikkertoer, maar ik was zelf te laat wakker om het te halen. Had een vermoeiende introductieweek achter de rug ;) .
Ik was al om 9.00u op pad B|
Ben die middag nog wel op de motor geklommen en langs de Tex gegaan. Daar stonden toen idd nog een paar ouwe brikkers van MF maar ik heb jou noch Phreak gezien.
Tja, had je maar effe naar de Mac moeten komen:

full


En Phr3ak is eerder weggegaan geloof ik.
Maar zondag ben je toch wel weer van de partij Fully?
Ja, tenzij het erg slecht weer is. Af en toe een buitje is niet zo'n punt, maar het moet wel leuk blijven.
 
Iedereen is welkom! Als je nou ook nog de weg weet naar de Mac in Veenendaal word je zelfs direct tot leider gebombardeerd :) .
Vorige keer reden we na Zwolle met wel 100 man, ik kende er misschien een keer 10.
Met zo'n grote groep rijden is echt een mooi gezicht, bovendien vind ik het wel leuk om eens gezichten te kunnen plaatsen bij nicknames op het forum.
Greetz
Martian
 
Als je nog ff stopt bij het eerste benzine station NA Apeldoorn ;)

[me]Phr3ak haakt dan ook wel aan[/me]


Ohja ... [me]Phr3ak weet nu wel waar Veenendaal ligt, en ook die Mac Donalds ...[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan