Vertrek MF OOST Naar de Megameeting in Veenendaal 6-05-07

Status
Niet open voor verdere reacties.

margreet

MF veteraan
27 apr 2003
4.161
0
Hierbij open ik een topic voor het vertrek van de megameeting MFOOST op 6 mei 2007 bij de beruchte plek Texaco in Hengelo (bij vdvalk)
We zijn van plan om te vertrekken om 10.00 uur bij de tex in Hengelo en dan samen naar de Meeting in Veenendaal te rijden.
Wil iedereen die mee denkt te gaan zich op geven in dit topic.
Dan kunnen we mooi met een groep om 11.00/11.30 in veenendaal zijn.
Er is ook een aansluitpunt in Deventer net als voorgaande jaren op de carpool laat effe weten welke plek je komt Hengelo of Deventer.
Dan zal ik bij houden wie er allemaal mee gaan.


Motorforum.nl of De topic-starter zijn geen van
beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen
voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag..



Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk
voor het in acht nemen van de verkeersregels.

Dit topic is alleen opgezet om te kijken of er mensen zijn
die het leuk vinden om samen te komen, hier wordt alleen
een lijst bijgehouden en niets georganiseerd...

Wij zullen zeggen geef je op en we maken er een mooie dag van!!
Groetjes Margreet *O*

Texaco Hengelo:

1:Margreet
2:Erikzx6r
3:Silat
4:Starscream
5:Redd dog
6:Sparxx
7:ArjanR1
8:Ksborg
9:Mutsje
10:Xenon
11:MatjeR1
12:Boomerr
13:Kman
14:Tamara
15:Pork
16:Markh
17:Ayofoof
18:Alqua
19:R6muis ovb
20:Black katana
21:Fireblade_Arjan
22:Gilnox
23:Sloerie



Carpool Deventer:

1:Geerd
2:Wimmels
3:Cathje
 
Laatst bewerkt:
Ha Margreet,

Zet mij er maar onder voorbehoud op, is namelijk nog niet helemaal zeker of ik dan een vrijgezellendag heb of niet.
Ze zijn nog met de datum aan het schuiven..
 
Ik twijfel ... Wil natuurlijk alle blikken op mijn K1 maar het massale aapjes kijken vind ik toch eigenlijk niks... Een kop koffie in Gescher heeft dan ook mijn voorkeur...
 
*O* ik wil ook mee... wel ovb omdat ik niet weet of mn VFR dan al klaar is, en misschien is de ZXR dan al verkocht, maar mocht ik iig 1 motor tot mijn beschikking hebben, dan ga ik mee *O*

Sleep Wimmels natuurlijk ook mee dan, en dan gaan wij wel mee vanuit Deventer. Scheelt weer wat kmtjes de verkeerde richting op rijden ;)
 
:( Alweer niet lol :W

Ik denk ook niet want ik vind er geen ruk aan, rij liever naar gerscher O-)

Je kunt ook een leuke route binnendoor naar Veenedaal rijden en terug. Je hoeft niet over de snelweg. Trouwens, ik vind ronduit gevaarlijk met hele hordes motoren rijden op een snelweg bijv van Veenedaal naar Amersfoort gevaarlijk. En zeker met die onbenullen die zich onderweg niet kunnen gedragen.

Liever met een kleine groep een gezellige rit richting DL, overzichtelijk, gelijke rijstijl en veel minder druk......
 
Je kunt ook een leuke route binnendoor naar Veenedaal rijden en terug. Je hoeft niet over de snelweg. Trouwens, ik vind ronduit gevaarlijk met hele hordes motoren rijden op een snelweg bijv van Veenedaal naar Amersfoort gevaarlijk. En zeker met die onbenullen die zich onderweg niet kunnen gedragen.

Liever met een kleine groep een gezellige rit richting DL, overzichtelijk, gelijke rijstijl en veel minder druk......
:Y :Y :Y
 
Die carpool plaats in Deventer, als ik het goed heb is dat die die net voor de brug licht waarnaar je naar die brug de A1 op draaid richting Lochem hengelo almelo?
 
Die carpool plaats in Deventer, als ik het goed heb is dat die die net voor de brug licht waarnaar je naar die brug de A1 op draaid richting Lochem hengelo almelo?

Hoi Geerd
Nope het is vanaf Hengelo afslag Deventer dus bij de carpool aan de A1 vlakbij de mac donalds daaro...
Weet je het nu?
 
Hoi Geerd
Nope het is vanaf Hengelo afslag Deventer dus bij de carpool aan de A1 vlakbij de mac donalds daaro...
Weet je het nu?

Ja dan kom ik ook op mijn divje 600 *O* *O* *O* :]

(opvoorbehoud mochten er in een keer rare dingen gebeuren)
 
Ik moet nu alweer afzeggen vanwege een "noodgedwongen" vakantie naar Frankrijk in de meivakantie *O* *O* *O*

--EDIT--

Misschien kom ik de zaterdagavond laat terug en ga ik zondag alsnog mee :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan