Vertrek MFMM deel 2 Zuid Hollandse Eilanden

marcooo22

MF veteraan
14 dec 2010
1.764
0
Zuidland
4 september , 11 uur is het weer zover, de MFMM 2e editie 2011!


Voor wie?Alle M-F leden uit de regio Zuid Hollandse Eilanden
zheilanden.gif


Vanaf waar? Texaco Hartelbrug (bij veel animo mogelijk MacD Spijkenisse Halfweg of Hoogvliet)

Wanneer? duh...de eerste zondag van september, traditioneel de MM deel 2

Hoe laat? Vroeg, heel vroeg (midden in de nacht )
09.00 uur daar, 09.15 uur rijden
(voor onze notoire laatkomers is dat dus een kwartiertje eerder)

Wie gaan er mee?

001 MRT187 (ovb)
002 Mephisteus
003 Raisk
004 Oerblade
005 Marco600rr (ovb)
006 artie
007 Bianca1
008 Angela83 (ovb)
009 Bert750

en vergeet niet om je ook even in het Grote MegaMeeting Topic aan te melden.....
MF Megameeting 4 september 2011!
 
Laatst bewerkt:
aan zoiets zat ik ook al te denken ja.

maar denk zelf dat wij eerst nog op spijkenisse afspreken en dan richting barendrecht komen


Dan gaan we tenminste wel de goeie weg naar Veenendaal. :+
Hebben we die mooie bocht naar beneden richting Brienenoordbrug, gaaf gezicht als je heel die bocht vol ziet met motoren. :)
 
Dan gaan we tenminste wel de goeie weg naar Veenendaal. :+
Hebben we die mooie bocht naar beneden richting Brienenoordbrug, gaaf gezicht als je heel die bocht vol ziet met motoren. :)

ja heb jij die skills dat je naar de motoren kan kijken en een bocht kan nemen :+

ik let wel even op de weg voor me :9
 
ik gaat me best doen om mee te gaan, vrees dat het niet gaat lukken,, maar niet geschoten is zo ie zo mis.
:)
 
Meestal gaan de "nieuwelingen" verplicht als voorrijder....

ff snel rekenen, volgens mij is Angela de laatste "aanwinst" :+

Ik moet er even een ovb-tje van maken voor mijn aanwezigheid, dat weekend zijn ook de Wereld Haven Dagen, misschien moet ik de zondag op de Maasvlakte "werken" -O-
 
Meestal gaan de "nieuwelingen" verplicht als voorrijder....

ff snel rekenen, volgens mij is Angela de laatste "aanwinst" :+

Ik moet er even een ovb-tje van maken voor mijn aanwezigheid, dat weekend zijn ook de Wereld Haven Dagen, misschien moet ik de zondag op de Maasvlakte "werken" -O-

ik zeg +1
 
Meestal gaan de "nieuwelingen" verplicht als voorrijder....

ff snel rekenen, volgens mij is Angela de laatste "aanwinst" :+

Ik moet er even een ovb-tje van maken voor mijn aanwezigheid, dat weekend zijn ook de Wereld Haven Dagen, misschien moet ik de zondag op de Maasvlakte "werken" -O-


Dus dit houdt in dat .............

En ik ben ook ovb.
 
Laatst bewerkt:
Hey Marco600rr,

We zien jullie vanzelf weer bij de de Andel aan de A12, of rijden jullie anders?

Grt

rijden volgens mij eerst over barendrecht. daar staat ook groepi. en uiteraard dan naar de Andel. was in mei erg gaaf om met die grote groep daar weg te rijden
 
Ben van plan mee te rijden! Handig als het langs Barendrecht gaat, maar wie weet kom ik eerst naar de mac in Spijk... Hoop op mooi weer!
 
en flux is gewoon voorrijder vanaf barendrecht (of iemand anders wil graag voorop)
mag de hawk van de buurman lenen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan