Vertrek MFMM vanuit de polder (Lelystad,Almere,Dronten,e.d)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Miss niet de officele MFMM maar als je in algeme topic leest dan zie je dat iedereen volgende week gaat en er daar dus een grotere opkomst zal zijn dan morgen denk ik. Alhoewel buienrader en andere grafieken wel steeds positiever worden voor morgen. Om acht uur word bekend gemaakt of het doorgaat of dat het volgende week word ff half uurjte w88 dus
 
is gewoon morgen staat in dat andere topic. Dus ik ben er niet bij met dat pokkeweer

daar staat de zin
Ondanks dat de poll de uitkomst had van 9 Mei, wordt het toch 2 Mei.
Dit als reden dat het elk jaar op de eerst zondag van Mei wordt gehouden. Dit is traditie en daar wil ik geen wijziging in brengen.
ik denk dat je dat bedoelt. maar dat ius nog van het begin van het topic. toen konden we al stemmen voor de 9e of de 2e.

toen gingen de meeste stemmen ook al naar de 9e, maar is toch gekozen voor de 2e omdat dat "traditie" is
 
Meeting is zeker verplaatst naar volgende week , kijk maar even bij OP MFMM......
Beter zo ...... Toch ???
 
Nou dronten dan maar 9 mei half negen shell dronten, iedereen gewoon aanwezig dan of hebben jullie moederdag verplichtingen
 
Verder alles maar hetzelfde houden, behalve dus de datum?
Ik ga morgen ook niet. Gezien de weersverwachting en het feit dat Janet haar motor ook nog niet klaar is. Dus die kan niet eens op de motor -O-
 
ja ik ben er volgende week gewoon bij, alleen ga morgen toch gewoon vanuit wezep in 1streep, dus ben een bikkel en ja ik ga door de regen (H)
 
YES! hopen dat ik dan ff snel m'n achterband kan fikse, dan kan ik gewoon mee ;)
 
Nog geen druppel regen gevallen hier, maar buienrader geeft hoop zooi aan voor vanmiddag toch maar goed dat t verplaatst is.
 
ik ook, nog meer uit dronten dan? doen we gewoon weer half negen shell, ff peuki en red bull en nog een peuki en gas geven maar
 
heb gister nieuwe uitlaat besteld hoop dat die zaterdag binnenkomt ken ik hem nog snel monteren maar zal natuurlijk wel weer maandag de 10e worden.
 
LET OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb dit ook al in het grote MFMM topic geplaatst maar,

Reed vandaag met vrachtwagen door veenendaal, op de weg langs de mac ligt een olie spoor van een kilometer. Bijna op een auto geklapt gleed alle kanten op zelfs met ABS. Optrekken ging ook niet echt maximaal in de traction control. Ga ervan uit dat dit wel opgeruimd word maar let even op daar.
 
LET OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb dit ook al in het grote MFMM topic geplaatst maar,

Reed vandaag met vrachtwagen door veenendaal, op de weg langs de mac ligt een olie spoor van een kilometer. Bijna op een auto geklapt gleed alle kanten op zelfs met ABS. Optrekken ging ook niet echt maximaal in de traction control. Ga ervan uit dat dit wel opgeruimd word maar let even op daar.

Rijkswaterstaat of gemeente al ingelicht??

dan isst meestal zo weg
 
Ik moet helaas verstek laten gaan, ben afgelopen weekend verongelukt en mag even niets meer. Ook olie als oorzaak, high sider gemaakt en head first op het asfalt terecht gekomen. Schade aan motor valt mee, ikzelf doe er waarschijnlijk langer over om er weer op te kruipen :(
 
Ik moet helaas verstek laten gaan, ben afgelopen weekend verongelukt en mag even niets meer. Ook olie als oorzaak, high sider gemaakt en head first op het asfalt terecht gekomen. Schade aan motor valt mee, ikzelf doe er waarschijnlijk langer over om er weer op te kruipen :(
Ai, dat zijn geen goede berichten! :(

Wel goed om te lezen dat je in ieder geval nog zelf in staat bent om hier even wat te posten en dat we het niet via een ander moeten horen..

Wat voor schade heb jij precies opgelopen dan?

Sterkte in ieder geval.. :/
 
Ai, dat zijn geen goede berichten! :(

Wel goed om te lezen dat je in ieder geval nog zelf in staat bent om hier even wat te posten en dat we het niet via een ander moeten horen..

Wat voor schade heb jij precies opgelopen dan?

Sterkte in ieder geval.. :/

schouder uit de kom geweest door harde landing, gekneusde pink, zware hersenschudding en lopen is nog erg pijnlijk. Maar er is niets waarvan je niet 100% van kan herstellen gelukkig, kost alleen wat tijd en rust.. ga maar weer even stoppen hier met lezen en typen , begin weer misselijk te wrden.
 
Is goed joh, doe maar rustig aan. Des te eerder ben je er weer bovenop.. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan