Vertrek MFMM vanuit de polder (Lelystad,Almere,Dronten,e.d)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet helaas verstek laten gaan, ben afgelopen weekend verongelukt en mag even niets meer. Ook olie als oorzaak, high sider gemaakt en head first op het asfalt terecht gekomen. Schade aan motor valt mee, ikzelf doe er waarschijnlijk langer over om er weer op te kruipen :(

dit zijn geen geintjes meer

ik zou zeggen beterschap en neem de tijd om te herstellen
 
Vanuit de polder nog mensen die gaan?
Ik probeer ff een lijsje te maken met rijders vanuit almere.
Vind het wel leuk om met een grote groep te gaan.
Wellicht dat we aahaken bij t'gooi, die zijn ook met weinig daar er een hoop naar de eifel zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Jammer dat het vorige week zulk kl.te weer was en dat het nu door geschoven is naar aankomende zondag...

Deze week moet ik werken :? dus kan ik niet mee.
 
Ik moet helaas verstek laten gaan, ben afgelopen weekend verongelukt en mag even niets meer. Ook olie als oorzaak, high sider gemaakt en head first op het asfalt terecht gekomen. Schade aan motor valt mee, ikzelf doe er waarschijnlijk langer over om er weer op te kruipen :(


Reactie verplaats, beterschap.
 
Laatst bewerkt:
Heb je de startpost/rest van het topic wel gelezen :?

Ja,
Bijgelezen :)

Maar ga helaas niet over Lelystad rijden, aangezien de weersberichten weer niet goedzijn.
Ik wil aanhaken bij 'T gooi daar zij ook met niet zo veel zijn......
Wellicht zien we elkaar in Veenendaal:W
 
Ja,
Bijgelezen :)

Maar ga helaas niet over Lelystad rijden, aangezien de weersberichten weer niet goedzijn.
Ik wil aanhaken bij 'T gooi daar zij ook met niet zo veel zijn......
Wellicht zien we elkaar in Veenendaal:W


het verband tussen de weergoden en het gooi zie ik niet zo..

maar wie vertrek vanuit waar?

9:00 lelystad en 9:30 h'wijk..

Iemand inmiddels tegen(A)?
 
Omdat wij eerst van Almere naar Lely stad en daarna naar veenen daal zouden rijden.
Dat is om dus als het slecht weer is koud en nat. :+
Nou maakt mij dat niet zo uit want dan trek ik mijn textiele pakkie wel aan. Maar een aantal anderen rijden in leer, en hebben het snel koud. :X

Maar zal het nog ff voorstellen.
 
Hey ton wou je wel via lely dan? of direct vanuit dronten naar haderwoekoe, wie gaat er nog meer uit dronten half negen bij shell peuki red bul en peuki en nog peuki
 
Voor degenen die geen zin hebben om terug te lezen..
Tot morgen!


Verzamelpunt Almere: het Oor - vertrektijd richting Lelystad 8:30

Verzamelpunt Dronten: Shell - vertrektijd richting Lelystad (of Harderwijk? dan moet Dronten maar zelf beslissen) 08.30

Verzamelpunt Lelystad: McDonalds - vertrektijd richting Harderwijk 09.00

Verzamelpunt Harderwijk: Shell Newtonweg (zie groene stip) - vertrektijd richting Veenendaal 9.30

25rz1o9.jpg
 
Ik probeer om 08:30 bij de Shell te zijn, lijkt me leuk om mee te rijden.

Ben er alleen weer op tijd vandaan want heb moeders een bloemetje beloofd.... :)

Gr.,

Rob
 
ff update....................
Vandaag 2 nieuwe banden gekregen van dealer:D:D:D gratis dus wel chill service

Ik en tuony gaan vanuit dronten wel naar lely weet niet watb de rest doet dat hoor ik dan morgen bij shell wel maar in lely komen paar bekenden dus rijden we met hun samen.

einde update.....................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan