Vertrek MFMM vanuit de polder (Lelystad,Almere,Dronten,e.d)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kut zooi... schap mij maar van de lijst :( rijden met een lekke band gaat lastig :(
 
Geen probleem joh.. ;)

Maar om dan toch nog een en ander even kort te sluiten.. is dit dan inderdaad wat?

Verzamelpunt Almere: het Oor - vertrektijd richting Lelystad 8:30

Verzamelpunt Dronten: Shell - vertrektijd richting Lelystad (of Harderwijk? dan moet Dronten maar zelf beslissen) 08.30

Verzamelpunt Lelystad: McDonalds - vertrektijd richting Harderwijk 09.00

Verzamelpunt Harderwijk: Shell Newtonweg (zie groene stip) - vertrektijd richting Veenendaal 9.30

[afbeelding]

Bij de Harder heb je weliswaar meer ruimte om te verzamelen, alleen Shell is misschien handiger voor degenen die nog willen/moeten tanken.

Als dit voor jou en SollX akkoord is moet je het maar even bevestigen, dan kunnen daarover geen misverstanden meer ontstaan..


Als elk ander hier mee kan leven vind ik het prima
 
Geen probleem joh.. ;)

Maar om dan toch nog een en ander even kort te sluiten.. is dit dan inderdaad wat?

Verzamelpunt Almere: het Oor - vertrektijd richting Lelystad 8:30

Verzamelpunt Dronten: Shell - vertrektijd richting Lelystad (of Harderwijk? dan moet Dronten maar zelf beslissen) 08.30

Verzamelpunt Lelystad: McDonalds - vertrektijd richting Harderwijk 09.00

Verzamelpunt Harderwijk: Shell Newtonweg (zie groene stip) - vertrektijd richting Veenendaal 9.30

[afbeelding]

Bij de Harder heb je weliswaar meer ruimte om te verzamelen, alleen Shell is misschien handiger voor degenen die nog willen/moeten tanken.

Als dit voor jou en SollX akkoord is moet je het maar even bevestigen, dan kunnen daarover geen misverstanden meer ontstaan..

Beter had ik het niet kunnen omschrijven *O*
 
En voor de mensen die niet naar Lelystad willen komen die moeten dus om 9:30 in Harderwijk zijn. *D



Inderdaad. Vandaar dat ik expres even de vertrektijden heb onderstreept.

Dan hoef je ook niet persé bij te houden wie er waar verzamelt; als je ergens aan wilt sluiten moet je gewoon zorgen dat je er (ruim) op tijd bent, klaar..

Makkelijker kan het bijna niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er wel bij, weet alleen nog niet waar ik aan schuif. Almere, Lelystad of Harderwijk. Dat zie ik zondagochtend wel.
 
hey tonny, jep goed geraden!

half 9 bij de shell vind ik prima, maatje van me rijd ook mee op tl1000r.
ik heb frank mee achterop... wou het graag ook allemaal is een keer zien.

route is prima, sluit me er wel bij aan!, gr


dat moet bart zijn.. ;)

Maar is het misschien handig om in dronten half 9 bij de shell te verzamelen? handig voor richting lelystad?


vanuit lely is het naar veenendaal (binnendoor) over h'wijk wel het kortst!

Ik zie het probleem van of daar een groep wacht of niet ook niet zo eigenlijk? als er toch liever niet over snelweg gegaan wordt kom je daar langs!


Dus wat doet almere?

Gaat die naar lelystad of rechstreeks naar H'wijk?
 
er gaan in het megameeting topic al stemmen op om de meeting een week uit te stellen... gezien de weersvoorspellingen :(

maar eens kijken wat daar van gaat komen :S
 
er gaan in het megameeting topic al stemmen op om de meeting een week uit te stellen... gezien de weersvoorspellingen :(

maar eens kijken wat daar van gaat komen :S

Ik moet maar kijken want zoals het er nu uit ziet vind ik geen oppas voor mijn zoontje, dus uitstel is voor mij nu al beter
 
Als het dit weer is ben ik er ook niet bij hoor morgen .....
De hele dag in die zeikregen staan doe je ook niet voor je lol.
 
Zoals het er nu naar uit ziet, moet ik mijzelf verontschuldigen aan de (2, waarschijnlijk niet meer) mensen die morgen Wel naar de MFMM gaan.

want met het voorspelde weer hebben jullie geen voorrijder voor de geplande route.

Ik heb zelf al gestemt op een week later. hopen dat ik jullie allen dan van dienst mag zijn.
 
Laatst bewerkt:
9 mei gestemd , morgen wordt 3x niks met die regen.

Kom op mensen laten we gewoon een weekje wachten en er een leuke dag van maken i.p.v. in klote weer te staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan