Vertrek MFMM2 4sept. vanuit Amersfoort

Mooi anders wachten we nog ff een kwartier ofzo begint toch pas om 11 uur in veenendaal

Goed plan, ik zou bijna met de auto gaan maar dat doet het idee van de motormeet weer tekort...
Het is wel bijna droog aldus de buienradar, ik stap zo wel op, meld wel ff wanneer.
 
was leuk vandaag:) wel nat om 10.00 bij de Mac, mar toen wij met 6 bikkels vanaf de Mac om 10.30 uur vertokken was het ernstig droog en is droog gebleven tot nu. opkomst in Veenendaal was dramatisch laag maar toch lekker gereden, wie weet de laatste keer dit jaar dus iedere keer kan de laatste zijn.
Motormouse, 104, Sjaakie,Lunetic en nog een persoon waar ik de nick nu al weer kwijt van ben :)
bedankt.
aan het eindpunt werden we opgewacht door BlADE.
 
was leuk vandaag:) wel nat om 10.00 bij de Mac, mar toen wij met 6 bikkels vanaf de Mac om 10.30 uur vertokken was het ernstig droog en is droog gebleven tot nu. opkomst in Veenendaal was dramatisch laag maar toch lekker gereden, wie weet de laatste keer dit jaar dus iedere keer kan de laatste zijn.
Motormouse, 104, Sjaakie,Lunetic en nog een persoon waar ik de nick nu al weer kwijt van ben :)
bedankt.
aan het eindpunt werden we opgewacht door BLADE.


Schreeuw niet zo B|



:+



Was gezellig :Y

Volgende keer weer met de :] :Y
 
was wel even leuk....
begon leuk te worden toen de hayabusa's even lieten zien wat ze konden...

ook leuk die auto lekker slippen...
totdat die zich in een andere auto boorde ( schade viel erg mee )

iemand nog pics/filmpjes ?
 
was inderdaad wel even leuk.. Minder leuk is dat ik vanmiddag mn blok naar de klote heb gereden :( mn drijfstanglager is verrot ....
 
ja pliesie inderdaad, maar vooralsnog vond ik ze HEEEEl coulant. ik heb een waarschuwing gekregen voor mijn weg gedrag waar ieder ander men rijbewijs voor had afgepakt.

Ze snappen wel dat het een meeting is en dat daar voorwielen in de lucht gaan.

Btw ik reed op men blauwe xt 660 x als iemand nog een filmpje heeft?:P
 
ja pliesie inderdaad, maar vooralsnog vond ik ze HEEEEl coulant. ik heb een waarschuwing gekregen voor mijn weg gedrag waar ieder ander men rijbewijs voor had afgepakt.

Ze snappen wel dat het een meeting is en dat daar voorwielen in de lucht gaan.

Btw ik reed op men blauwe xt 660 x als iemand nog een filmpje heeft?:P

Dat was echt geniaal ja. Iedereen ook schreeuwen toen je hem parkeerde waar die stond en jij in paniek een plekkie zoeken _O- Jammer dat ze je toch gevonden hadden (vraag me af hoe ze ineens in 1x goed reden naar je schuilplaats :X ).

Ik zou alleen zelf proberen je wheelies wat meer onder controle te krijgen op een wat minder drukke locatie. No offence, ik doe het je voorlopig niet na :N . Maar als je hier even controle verliest, dan kan je maar zo iemand doodrijden :/
Zag je trouwens nog bij de glind ergens tegemoet komen ofniet? :W
 
ja pliesie inderdaad, maar vooralsnog vond ik ze HEEEEl coulant. ik heb een waarschuwing gekregen voor mijn weg gedrag waar ieder ander men rijbewijs voor had afgepakt.

Ze snappen wel dat het een meeting is en dat daar voorwielen in de lucht gaan.

Btw ik reed op men blauwe xt 660 x als iemand nog een filmpje heeft?:P

Ey Whim, als jij degene was die z'n motor verstopt had en op een scootertje was gaan zitten, ben je volgens mij idd coulant behandeld. Zie maar:

Red Devil in "Vathorst, (Amersfoort)"

Red Devil in "Vathorst, (Amersfoort)"

Toen was ik blijkbaar al naar huis want ik heb er niks van meegekregen...
 
Ey Whim, als jij degene was die z'n motor verstopt had en op een scootertje was gaan zitten, ben je volgens mij idd coulant behandeld. Zie maar:

Red Devil in "Vathorst, (Amersfoort)"

Red Devil in "Vathorst, (Amersfoort)"

Toen was ik blijkbaar al naar huis want ik heb er niks van meegekregen...
Ja ik ben behoorlijk coulant behandeld ja!
dat tref je ook maar 1 keer in je leven...
ben alleen wel heel benieuwd hoe die wist waar men motor stond.
maargoed tot de volgend mfmm!
 
Dat was echt geniaal ja. Iedereen ook schreeuwen toen je hem parkeerde waar die stond en jij in paniek een plekkie zoeken _O- Jammer dat ze je toch gevonden hadden (vraag me af hoe ze ineens in 1x goed reden naar je schuilplaats :X ).

Ik zou alleen zelf proberen je wheelies wat meer onder controle te krijgen op een wat minder drukke locatie. No offence, ik doe het je voorlopig niet na :N . Maar als je hier even controle verliest, dan kan je maar zo iemand doodrijden :/
Zag je trouwens nog bij de glind ergens tegemoet komen ofniet? :W
Ja zeker!!! ik deed nog mijn uiterst uitbundige motorgroet!!! :>:>
lees overdreven zwaaien enzo:P
 
Ja ik ben behoorlijk coulant behandeld ja!
dat tref je ook maar 1 keer in je leven...
ben alleen wel heel benieuwd hoe die wist waar men motor stond.
maargoed tot de volgend mfmm!

Nou, nu ik zie dat de agent een MF'er is, dan wss van een vriend van hem. Die vond dat hij jou best even kon spreken :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan