Vertrek MM 24-09-2006 Flevoland!

Status
Niet open voor verdere reacties.

VaporChill

Die hard MF'er
1 jun 2006
811
0
Almere
Goed, beetje kortdag misschien…

Maar toch een poging om nog even een en ander te organiseren.
Ik heb begrepen dat jullie vorig jaar een heel rondje zijn gereden om verschillende groepen op te pikken.
Als iemand nog tips of iets dergelijks heeft, post ze!
Ik doe dit omdat niemand anders het doet en het in het topic steeds verzuipt tussen alle onzin ;)

Programma:
09:00 Verzamelen @ Spot1
09:15 Vertrek Spot1 - Harderwijk Boulevard
10:00 Vertrek Harderwijk Boulevard - Amersfoort
10:45 Vertrek Amersfoort – Veenendaal
Aankomst Veenendaal

Mister TXE zal de rit vanaf Harderwijk naar Amersfoort voorrijden over leuke binnendoor weggetjes.

Wat betreft Amersfoort moet ik nog kortsluiten met de heren aldaar.

Iedereen die mee wil is van harte welkom!

-biga
-dave gsx600f
-Erik'86
-FunnyBunny
-GSX Erik
-jro
-kawa-broertje
-M3rcury
-Mister TXE
-SEMT-X
-Senor Sjon
-SollX
-V-Ray
-VaporChill

Links:
** MEGAMEETING 2K6 Part 2 ** 24 september!
Vertrek MM 24-09-06 vanuit Amersfoort
 
Laatst bewerkt:
Tja, de "MM" is niet zo "Mega" met slechts 250 aanmeldingen. Valt me erg tegen eerlijk gezegd. Ik beslis die ochtend wat ik ga doen.
 
Stoere motorvrouwah kijkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh! })

en fietsjes natuurlijk.! *D
 
Laatst bewerkt:
Tof ik sta al op de lijst, bij deze meld ik mij nog een x aan :W ik stap op vanaf harderwijk :Y

Hoe wist je trouwens dat ik met jullie mee zou rijden?
 
Heb ff een route berekend maar als ze vanuit amersfoort om 10.30 vertrekken moeten we het laatste stukkie vanuit nijkerk over de snelweg rijden. En zelfs dan zijn we ruim een half uur onderweg. dus eigenlijk moeten we nog iets eerder verzamelen als we binnendoor willen rijden en op tijd daar zijn.

full
 
Tja, de "MM" is niet zo "Mega" met slechts 250 aanmeldingen. Valt me erg tegen eerlijk gezegd. Ik beslis die ochtend wat ik ga doen.


Hoeveel hadden zich de vorige keer in het officiele topic aangemeld dan? Niet de hele BlackBird club bijvoorbeeld. Dus dat zegt me niet zoveel.

De heren uit Amersfoort vertrekken om 10.00. Dus je kan beter in 1x doorrijden naar Veenendaal. Bij voorkeur binnendoor. Was de vorige keer een mooie route nl.
 
Laatst bewerkt:
Programma:
09:00 Verzamelen @ Spot1
09:15 Vertrek Spot1 - Harderwijk
10:00 Vertrek Harderwijk - Amersfoort
10:45 Vertrek Amersfoort – Veenendaal
Aankomst Veenendaal
Hey heaumeau! Wordt Dronten dit jaar overgeslagen :(















Nouja, schijt.. ik ga toch niet mee :P
 
ik wil ook wel mee rijden :]

moet ik alleen wel weten waar spot 1 is (zwaar geheimzinnig natuurlijk)

NOOB! *D
 
ik wil ook wel mee rijden :]

moet ik alleen wel weten waar spot 1 is (zwaar geheimzinnig natuurlijk)

NOOB! *D

Als je op de a6 richting lelystad rijdt is het de 1e afslag waar almere buiten op aangegeven staat. de afslag bestaat uit en leuk 'heuveltje' met 2 bochtjes erin. Boven aangekomen rechtdoor het parkeerterreintje op en uw bent op uw bestemming gearriveerd.
 
ik kom vanaf lelystad de afslag na a27 toch? dan boven aan gekomen naar liks snelweg over en dan weer links het parkeerterreintje op
 
ik kom vanaf lelystad de afslag na a27 toch? dan boven aan gekomen naar liks snelweg over en dan weer links het parkeerterreintje op
Vanaf A27/LLS is het afrit 6. Lange afrit nemen, knietje aan de grond bochtje door, gedrocht van een rotonde rechtsaf de A6 weer over en dan heb je links een (carpool)parkeerplaats. Dat is Spot 1.

Spot12.jpg
 
Hoeveel hadden zich de vorige keer in het officiele topic aangemeld dan? Niet de hele BlackBird club bijvoorbeeld. Dus dat zegt me niet zoveel.

De heren uit Amersfoort vertrekken om 10.00. Dus je kan beter in 1x doorrijden naar Veenendaal. Bij voorkeur binnendoor. Was de vorige keer een mooie route nl.

Hihihihi ik wist allang dat die zouden komen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan