Vertrekpunt Den Haag & omgeving MFMM Mei 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb met man en macht nog geprobeerd om meer mensen mee te krijgen, maar niet gelukt. Zijn of het weekend weg, de ander zit in het buitenland, weer iemand anders vind het niks om met een grote groep te rijden (heb gekke dingen gezien), etc.

Nou ik heb er iig veel zin in. Het lijstje wat er staat gaat definitief door.

Maar he, misschien en rare vraag, maar wat gaan jullie doen als het op deze bewuste dag regent???

Ik heb er iig al een bij zitten die dan niet gaat. En ikzelf twijfel dan ook een beetje. Met mijn plakkers onder de fiets heb ik iets minder grip dan de doorsnee motor band.

Groeten Kawamaus.

TOT Zondag!!!!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb met man en macht nog geprobeerd om meer mensen mee te krijgen, maar niet gelukt. Zijn of het weekend weg, de ander zit in het buitenland, weer iemand anders vind het niks om met een grote groep te rijden (heb gekke dingen gezien), etc.

Nou ik heb er iig veel zin in. Het lijstje wat er staat gaat definitief door.

Maar he, misschien en rare vraag, maar wat gaan jullie doen als het op deze bewuste dag regent???

Ik heb er iig al een bij zitten die dan niet gaat. En ikzelf twijfel dan ook een beetje. Met mijn plakkers onder de fiets heb ik iets minder grip dan de doorsnee motor band.

Groeten Kawamaus.

TOT Zondag!!!!

Het gaat niet regenen :N
 
net zo als andere mee rijden :Y . las net dat Utrecht toch opgehaald wordt. wordt lekker lintje zo :] 3meter fiets en 3 meter tussen ruimte X 150 rijders ach is snel kilometertje :X 8-) . iemand hart van Nederland al mail gezonden? zovaak zie je toch niet zoveel leuke mensen toeren? _O- :W *O*
 
Laatst bewerkt:
net zo als andere mee rijden :Y . las net dat Utrecht toch opgehaald wordt. wordt lekker lintje zo :] 3meter fiets en 3 meter tussen ruimte X 150 rijders ach is snel kilometertje :X 8-) . iemand hart van Nederland al mail gezonden? zovaak zie je toch niet zoveel leuke mensen toeren? _O- :W *O*

Doe dat ff, lekker burnen met 10 man naast elkaar voor op TV _O-
Hebben we gedaan op Assen :P alleen de terraseigenaar vond dat niet zo prettig :N zijn terrasafscheiding zat vol rubberspetters *O*
 
De Texaco is niet De Meern he mensen.

Het is de Texaco "De Forten" net voor Bunnik aan de A12.
Als je Utrecht bent gepaseert kan je de pomp niet missen. Het is de 1e pomp die je tegen komt.

Groeten Kawamaus
 
Jij rijdt wel achteraan met je pokkuh] heerlijke sound!!! })

.....ik bespeur jaloezie (bij me eigen).....
Vertel p@ul ik hou van pokkuh sound :9 maar alleen als het achter me rijdt :]

Tevens wil ik je feliciteren met (volgens mij) het bijelkaar krijgen van de langste MF megameeting vertrekgroep vanuit Den Haag *O* *O* (als iedereen komt)
Ik heb het een paar jaar geleden gedaan, maar niet zoveel motorrijders bij elkaar gekregen.
Je weet Paul dat wanneer je de topic opstart dat je ook voorop moet rijden :Y :Y _O- ik ga je omroepen om 09.45 op het malieveld :P
Ik heb ook toen voor moeten rijden als topic starter en reed verkeerd :X O-) iedereen +- 80 Mférs achter me aan |( sindsdien houd ik me rustig :z

Ik heb er zin in tot zondag :)
 
Laatst bewerkt:
Vertel p@ul ik hou van pokkuh sound :9 maar alleen als het achter me rijdt :]

Tevens wil ik je feliciteren met (volgens mij) het bijelkaar krijgen van de langste MF megameeting vertrekgroep vanuit Den Haag *O* *O* (als iedereen komt)
Ik heb het een paar jaar geleden gedaan, maar niet zoveel motorrijders bij elkaar gekregen.
Je weet Paul dat wanneer je de topic opstart dat je ook voorop moet rijden :Y :Y _O- ik ga je omroepen om 09.45 op het malieveld :P
Ik heb ook toen voor moeten rijden als topic starter en reed verkeerd :X O-) iedereen +- 80 Mférs achter me aan |( sindsdien houd ik me rustig :z

Ik heb er zin in tot zondag :)

:^ *O* *O*


enne denk eraan niet boven de 80 rijden anders kunnen ze je achteraan niet bijhouden :X :+ O-) 8-)
 
enne denk eraan niet boven de 80 rijden anders kunnen ze je achteraan niet bijhouden :X :+ O-) 8-) ~[/size]
Klopt inderaad :Y als je niet van langzaam rijden houdt moet je achterin de stoet zitten :Y
 
Hallo allemaal!!

Mooi weer en gelukkig nog geen andere plannen...

IK BEN ERBIJ!!!!

Met mijn vriendin achterop en een vriend van me. We zijn dus met 2 motoren.
Weer de stoet een beetje langer dus.

Tot zondag!!
 
Vertel p@ul ik hou van pokkuh sound :9 maar alleen als het achter me rijdt :]

Tevens wil ik je feliciteren met (volgens mij) het bijelkaar krijgen van de langste MF megameeting vertrekgroep vanuit Den Haag *O* *O* (als iedereen komt)
Ik heb het een paar jaar geleden gedaan, maar niet zoveel motorrijders bij elkaar gekregen.
Je weet Paul dat wanneer je de topic opstart dat je ook voorop moet rijden :Y :Y _O- ik ga je omroepen om 09.45 op het malieveld :P
Ik heb ook toen voor moeten rijden als topic starter en reed verkeerd :X O-) iedereen +- 80 Mférs achter me aan |( sindsdien houd ik me rustig :z

Ik heb er zin in tot zondag :)

Dat het zo'n grote groep is geworden, ligt niet aan mij, maar dat komt gewoon doordat iedereen wilt rijden! *O* Maar dank voor het compliment.... :} Heb em vorige jaar ook gestart en toen had ik behoorlijk wat kriebels (kunnen sommige zich wel herrineren denk ik :P)

:^ *O* *O*


enne denk eraan niet boven de 80 rijden anders kunnen ze je achteraan niet bijhouden :X :+ O-) 8-)

Oke.... :P

Hallo allemaal!!

Mooi weer en gelukkig nog geen andere plannen...

IK BEN ERBIJ!!!!

Met mijn vriendin achterop en een vriend van me. We zijn dus met 2 motoren.
Weer de stoet een beetje langer dus.

Tot zondag!!

Je staat er OOK bij! *O*

Weet je dat zeker? Vorig jaar was ik je verzekering tegen verkeerd rijden, weet je nog? })

JA! B| ;) :+

Heb er zin an!!!! Schijnt wel iets minder weer te worden morgen, maar we laten ons natuurlijk niet uit het veld slaan regenen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan