Vertrekpunt Den Haag & omgeving MFMM Mei 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem wel mijn tanktas mee met normaal vizier erin en extra handschoenen en doe mijn textiel pak aan voor de zekerheid
 
ik was anders ook graag meegegaan, maar (zoals ik al verwachtte) ben ik nog niiet klaar met een klus (houten vloer leggen) bij een maat van me (en die kan je natuurlijk niet nog een week laten wachten), dus wordt t mf-mm in september voor mij. Veel plezier allemaal en: shiny side up *O*
 
oke mensen in September zijn wij er weer bij. voor de regen allergie mensen...was te verwaarlozen en terug binnendoor gegaan in de zon dus.....veel gemist door jullie.
 
P@ul bedankt voor het organiseren *O* *O*

Tot september :]

psst de zon schijnt *D

Graag gedaan..... Vind het altijd leuk om zo veel mogelijk rijders bij elkaar te krijgen! En dat is behoorlijk gelukt deze editie!

Vond het wel erg jammer dat het begin en einde van de heenreis chaotisch was..... Start was prima :P, maar daar kwam al snel een eind aan toen vele van links naar rechts & van voor naar achter knalden.... Het mooie van zo'n reis moet juist zijn: ÉÉN lange rits aan motoren achter elkaar aan..... :] :] :]
 
Graag gedaan..... Vind het altijd leuk om zo veel mogelijk rijders bij elkaar te krijgen! En dat is behoorlijk gelukt deze editie!

Vond het wel erg jammer dat het begin en einde van de heenreis chaotisch was..... Start was prima :P, maar daar kwam al snel een eind aan toen vele van links naar rechts & van voor naar achter knalden.... Het mooie van zo'n reis moet juist zijn: ÉÉN lange rits aan motoren achter elkaar aan..... :] :] :]


Heb je mooi verwoordt , het was echt een zooitje
Probeer het nog 1 keer , wordt het weer zo en dan op eigen gelegenheid

zo mooi lint van :] is zo mooi om te zien *O*
 
September ben ik er weer bij *O*

Alleen jammer dat er stoplichten zijn voordat je snelweg opgaat. Vanaf dat moment was de groep meteen al in stukken gehakt. Maar vanaf Gouda was het een super gaaf gezicht om die lange lint van :] te zien :Y
 
wie weet wie er stond te filmen op de grasheuvel bij het Tankstation? Dat filmpje moet wel gaaf zijn, want toen waren we inderdaad één lange rits! :]
 
Ik heb wel staan filmen bij de oprit naar de a12, maar meeste van de filmpjes zijn mislukt (beginnersfoutjes, veel motorlaars, weinig motor) helaas......
 
Graag gedaan..... Vind het altijd leuk om zo veel mogelijk rijders bij elkaar te krijgen! En dat is behoorlijk gelukt deze editie!

Vond het wel erg jammer dat het begin en einde van de heenreis chaotisch was..... Start was prima :P, maar daar kwam al snel een eind aan toen vele van links naar rechts & van voor naar achter knalden.... Het mooie van zo'n reis moet juist zijn: ÉÉN lange rits aan motoren achter elkaar aan..... :] :] :]

Ja daar heb ik me ook wel een beetje schuldig aan gemaakt geloof ik... :$ Hoewel je toch wel gaten krijgt door de vele op-en afritten die we in Nederland hebben. Het is bijna niet te doen om als een grote groep te rijden. Maar het is natuurlijk wel het proberen waard :)

Hoe dan ook, tnx voor het organiseren, ik vond de heenreis één van de hoogtepunten van de dag :Y Over een half jaar weer! *O*
 
September ben ik er weer bij *O*

Alleen jammer dat er stoplichten zijn voordat je snelweg opgaat. Vanaf dat moment was de groep meteen al in stukken gehakt. Maar vanaf Gouda was het een super gaaf gezicht om die lange lint van :] te zien :Y

Volgende keer moeten we gewoon achter het stoplicht van het maileveld vertrekken meteen de utrechtsebaan op inplaats van door 3 stoplichten te gaan met de groep. de auto's die dan nog er naar afslaan stoppen heus wel als je met zo'n groep bent (voordeel van het vooroordeel).

Eenmaal als groep op de snelweg, en elkaar in de gaten houdende kan het niet fout gaan.

Nu ging de eerste groep door het stoplicht en op d e80/100/120 twerijl de twee d enog wachte. gaat groep 1, 70 rijden komt groep 2 met 100 er snel bij enz enz.
 
Volgende keer moeten we gewoon achter het stoplicht van het maileveld vertrekken meteen de utrechtsebaan op inplaats van door 3 stoplichten te gaan met de groep. de auto's die dan nog er naar afslaan stoppen heus wel als je met zo'n groep bent (voordeel van het vooroordeel).

Eenmaal als groep op de snelweg, en elkaar in de gaten houdende kan het niet fout gaan.

Nu ging de eerste groep door het stoplicht en op d e80/100/120 twerijl de twee d enog wachte. gaat groep 1, 70 rijden komt groep 2 met 100 er snel bij enz enz.

Kunnen voor de volgende keer inderdaad wel ff kijken hoe we dat het beste kunnen doen..... Die stoplichten zijn natuurlijk wel rampzalig als je in één lijn wilt rijden....
 
anders kunnen we verzamelen voor het gebouw van de douane op (dat parkeer terein) in Rijswijk. (plaspoelpolder afrit 10). Rijden we zo van het parkeerterrein de snelweg op. Geen stoplicht niets wat wil je nog meer.
 
September ben ik er weer bij *O*

Alleen jammer dat er stoplichten zijn voordat je snelweg opgaat. Vanaf dat moment was de groep meteen al in stukken gehakt. Maar vanaf Gouda was het een super gaaf gezicht om die lange lint van :] te zien :Y

Balen dat ik dan nu net gemist heb omdat ik een gestrande motor moest gaan ophalen ergens na Zoetermeer. |( |( |( .

Omdat het terugrijden bij de mensen die ik uiteindelijk in Venendaal en Amersfoort weer tegen kwam, niet duidelijk was, ben ik met mijn rijmaatjes maar binnendoor terug gereden en was om 5 uur thuis.
 
Balen dat ik dan nu net gemist heb omdat ik een gestrande motor moest gaan ophalen ergens na Zoetermeer. |( |( |( .

Omdat het terugrijden bij de mensen die ik uiteindelijk in Venendaal en Amersfoort weer tegen kwam, niet duidelijk was, ben ik met mijn rijmaatjes maar binnendoor terug gereden en was om 5 uur thuis.

Dat is wel balen dat er iemand strande met de motor.
Neem aan dat alles goed is gekomen maar wel jammer hoor.

In september voor de herkansing dan maar.
 
Nou het was een leuke dag. Een hoop bikers bij elkaar! Wat iedereen al zei, het was idd erg chaotisch op de snel weg. De snelheid was helaas ook erg laag. Waarschijnlijk als de voorste linie wat harder had gereden had je denk ik niet zo snel dat mensen gingen inhalen.
Verder viel het weer erg tegen. In Veenendaal waren er toch nog een hoop van andere richtingen gekomen ondank het weer.
Ik ben vanaf Veenendaal weer terug gegaan naar Scheveningen waar het gelukkig erg goed weer was met het zonnetje erbij.
Voor in september is het idd een idee om bij het Douane kantoor of misschien wel bij het tankstation langs de A13, hier kan je in 1 keer met ze allen de snelweg op. De snelheid kan dan ook meteen goed aangepast worden. Lekker met ze allen op de linker rijstrook :).
IMG_6503-border.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan