Vertrekpunt Megameeting 08 Haarlem EO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag overdag begint met tamelijk veel zon en vooral in het zuiden mogelijk nog enkele wolkenvelden. In de loop van de dag ontstaan overal stapelwolken, in het noorden kan daaruit nog een buitje vallen. De temperatuur loopt in de middag uiteen van 13 graden aan zee tot 17 in Limburg.



*O*

*O* *O* *O*
 
Ik ga me toch afmelden voor het gezamelijke vertrek... wordt allemaal te krap op elkaar :N

Ga uiteraard wel richting Veenendaal, maar ietsje eerder op eigen gelegenheid. Anders kom ik aan en moet ik direct door naar de volgende afspraak... wil nog wel ff relaxxen als ik aankom ;)

Veel plezier met rijden en wellicht tot daar! :]
 
Ik ga me toch afmelden voor het gezamelijke vertrek... wordt allemaal te krap op elkaar :N

Ga uiteraard wel richting Veenendaal, maar ietsje eerder op eigen gelegenheid. Anders kom ik aan en moet ik direct door naar de volgende afspraak... wil nog wel ff relaxxen als ik aankom ;)

Veel plezier met rijden en wellicht tot daar! :]
Jij ook veel plezier, ook met paragliden. :)
 
ik wil wel gaan, maar weet niet of ik half 11 ga redden. overigens heb ik 2 dagen lang veel te weinig slaap gehad. ik zal me dus morgen beraden of ik wel zou moeten gaan.
 
ik wil wel gaan, maar weet niet of ik half 11 ga redden. overigens heb ik 2 dagen lang veel te weinig slaap gehad. ik zal me dus morgen beraden of ik wel zou moeten gaan.
Misschien moet je dan wat eerder naar bed, of helpt dat niet?

We zien het wel, om 10.30 uur vertrekken we.
 
koffie er in gepleurd, nicotine naar binnen gezogen, zadeltasje gemonteerd, niet gepoetst.....ik ben er klaar voor
tot zodemieters
 
helaas. ging niet lukken. Ik moest wat meer slapen. was net terug van het organiseren van een wedstrijd, dus kon ook niet wat eerder naar bed. en ik moet voor morgen ook weer wat af hebben.
 
de eerste poserfoto;)
full
 
wij hadden een beetje geluk, een of andere Vmaxxer dacht slidend te parkeren en miste tino op en haar na....
raakte wel een meisje wat naast hem zat....auw auw....
ego zag er ook niet echt goed uit meer van de maxxer
 
deze kul had het goed voor elkaar.............
controle.....
in al zijn aspecten _O-
en een publiek!!!!..allemaal schreeuwend om meer ;)
full
 
wij hadden een beetje geluk, een of andere Vmaxxer dacht slidend te parkeren en miste tino op en haar na....
raakte wel een meisje wat naast hem zat....auw auw....
ego zag er ook niet echt goed uit meer van de maxxer


Bijdehand man om je motor tegen iemand anders aan te leggen.
Die MV brutale ging anders ook aardig hard tegen een andere motor aan als ik het zo zag en miste mn neef roy net aan..
Gelukkig kon roy hem ontwijken anders zat ie vol in roy zn zijkant...
Beetje mensen die geen rekening houden met andere vind ik...
Gelukkig is tino niet geraakt.
 
Laatst bewerkt:
Op de meeting plek zelf was ik iedereen kwijt binnen 1 minuut. :+

@vuurbloed: Leuk dat grootlicht opzetten tijdens het file rijden valt wel op als je in de spiegels kijkt })
( was die groene ninja voor je op de terugweg )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan