Vertrekpunt Megameeting Achterhoek + Arnhem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.603
36.125
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Om toch maar gewoon op de oude voet verder te gaan...

Tis weer zover!
* Megameeting 2008 * 18-05-2008

18 mei is er weer een megameeting en gezien het succes van vorig jaar om met z'n allen binnendoor te rijden wil ik dit weer gaan doen.
We worden rond 11.00 in Veenendaal verwacht zie bij de vertrekpunten hoe laat we gaan. Ik heb de tijden enigzins ruim aangenomen zodat we de tijd hebben. De route zal dezelfde als vorig jaar worden.
(De Achterhoekers zijn weer welkom voor een pré meeting kopje koffie bij Beemer, wie hem kent weet het wel ;))
De Achterhoekers zullen as usual bij de MacDonalds te DTC verzamelen... wie kent hem niet???
En de Arnhemmers zullen opgepikt worden bij de Esso die bij het Velperbroekcircuit richting Velp zit.

Kijk aub even onderaan voor wat kleine colonne-tips

Wie gaan ermee???

MacD DTC: (Vertrek 9.00)

Roy "R" (Met 1 aanhang)
TC800
Beemer
@ctive
-- Wannabe --
Dromertje
Domo
Kaxan (Duo: de hen)
Racekip #1
MisterIT (Duo van Domo of van Racekip???)
JC Ivo (Met duo)
niek_xtz750
Tijnus
Fireblade1996
Sega
Pingey (Duo van Racekip #1 of van Domo???)
Speed demon
ScooRo (Met duo)
2 cyl kanon
master24
Tr-X850 (met 2 aanhang wss)
Xter Motor+zelf lichtelijk in de kreukels (met 1 aanhang wss)
Marco16v (ovb)
Cypher
Candost66
pjwmketelaar
Daan (Duo van pjwmketelaar)

Esso Velp: (Vertrek 10.00)
SingleStyle
CH Racing M900
WASPY Geen motor...
Beuningen (En zijn 2 andere persoonlijkheden) Vertrekken vanuit Nijmegen
Zagetta
Melvinn
Mikkelback Zit in Duitsland
TomR6
Mr. Helmo (Misschien met duo)
droopyfret
kevin gsx-r750 (Met 4 vrienden)
Shadowski
High_Octane
rafdet
Vuurblaadje
Devilr6
Promo_155
Anonimoes
frankp (met 2 aanhang)
TAZZIE83 (met 1 aanhang)
Drakie
Suus

Paar richtlijnen:

  • Ik ben nergens aansprakelijk voor! Ik rij die route en jullie volgen mij toevallig ;)
  • NIET inhalen! Als er net zoveel man mee rijd als vorig jaar heeft dat ook geen enkele zin.
  • We gaan baksteensgewijs rijden.
  • Als je dus eenmaal links of rechts rijd. Blijf daar dan ook rijden zodat de mensen achter je ook niet de hele tijd moeten switchen.
  • Ik zal over zo goed als de hele route ongeveer 70 rijden. Dit ging vorig jaar ook goed.
  • Beemer kent de route ook en zal halverwege rijden en indien nodig op de Pleijroute even naar voren schieten om in geval van splitsing de 2e groep op te vangen. Ga dus op de rechterbaan rijden.
  • Het word gewaardeert als iedereen zijn/haar achterligger even in de gaten houd en op wacht mocht er een keer afgeslagen worden.
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan ook mee!

De koffie bij Beemer was vorig heel best, wij zullen zorgen voor koekjes bij de koffie om vervelende incidenten te voorkomen :+
 
Laatst bewerkt:
Kippie ook mee. *D

Ik neem aan dat er ook nog in Aalten een groepje gaat verzamelen om gezamelijk naar de koffie te rijden. *D
 
Daarom die grote glimmende wielen op die hazelip, je verblindt de hazen in het bos met die wielen, rijdt ze dood en sleept ze uit het bos.

Toch een auto met visie zo'n Mazda 343.
 
Laatst bewerkt:
jazekers is makkelijker om hazen uit het bos te trekken.



Daarom die grote glimmende wielen op die hazelip, je verblindt de hazen in het bos met die wielen, rijdt ze dood en sleept ze uit het bos.

Toch een auto met visie zo'n Mazda 343.
 
Laatst bewerkt:
jazekers is makkelijker om hazen uit het bos te trekken.



Daarom die grote glimmende wielen op die hazelip, je verblindt de hazen in het bos met die wielen, rijdt ze dood en sleept ze uit het bos.

Toch een auto met visie zo'n Mazda 343.

altijd nog beter als een citroen met een bittere smaak. :9

_O- _O- _O-

Lekker bezig jullie, dit een verzameltopic hoor. _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan