Vertrekpunt Megameeting Rotterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey ik ga ook alleen weet ik eventjes niet waar de vink is (neem aan een tankstation?) :)
Anders ben ik er wel met 4 freunden
 
hey ik ga ook alleen weet ik eventjes niet waar de vink is (neem aan een tankstation?) :)
Anders ben ik er wel met 4 freunden

De Vink is het eerste tankstation op de A20 na afslag Prinsalexander. (is BP)

De Andel is de gene net na Gouda (of was het er nou voor??)
 
De groep uit Den Haag komt om +- 10:20 aan bij de Andel.
Ik weet niet hoelang het rijden is maar ik denk zo'n uur of 10:00
vertrekken vanaf de Vink naar de Andel.
Dus 09:30 - 10:00 uur verzamelen bij de Vink.
Denk ik..... ;)
 
De groep uit Den Haag komt om +- 10:20 aan bij de Andel.
Ik weet niet hoelang het rijden is maar ik denk zo'n uur of 10:00
vertrekken vanaf de Vink naar de Andel.
Dus 09:30 - 10:00 uur verzamelen bij de Vink.
Denk ik..... ;)

Afgelopen jaar reden we indd om 10 uur uiterlijk weg bij de vink. Lijkt me een mooie tijd om af te spreken dan. Je rijdt er echt nog geen kwartier over, of het moet ineens enorm druk zijn.

Tot de 18e!!!!
 
Laatst bewerkt:
ik ben er ook met een motor of 6 tot volgende week!!!!

greetz,

Tim

dit is trouwens het vorige jaar stukje:

Waar: BP net na oprit / afslag capelle / zevenkamp / alexandrium De Vink
(met dank aan Lemmy)

Hoelaat? 9.30-09.50 uur verzamelen (ik zal zelf rond 9.30 uur er zijn) zo rond 10.00 exact uur weg bij de Vink. zodat we op de andel in gouda ook samen verder kunnen. (om 10.20 weg op gouda) (20 minuten redden we toch wel???? )

p.s. deze TS zou het mede names MF (denk ik zo) op prijs stellen als de rijders zich houden aan de
"spelregels", zoals deze staan beschreven in het originele MFMM topic.
Dit met het oog op de toekomst zodat we dan ook nog ergens in dit drukke landje kunnen afspreken, een stukje kunnen rijden zonder helicopter begeleiding, en elkaars motoren kunnen bekijken/bewonderen

wil je ook vanaf dit punt vertrekken en dan richting de mega meeting rijden?
geef je even op!
 
Laatst bewerkt:
Het is bedoeling dat we iets eerder bij de Andel zijn.... De Den Haag groep vertrek rond 09.45 uur richting de Andel, dus zijn er rond 10.10 uur. 5 minuten pauze en dan weer vertrekken.....

Misschien net als vorige jaren een stoppie bij AC de Meern en dan door naar Veenendaal! :Y

Jullie reistijd van de Vink naar de Andel = 10 minuten! ff gegoogled :P
 
Laatst bewerkt:
Wij vertrekken om een uur of 10.
Komen we ongeveer de zelfde tijd aan bij de Andel.

:W
 
Prima! *O*

Zijn jullie vorige jaar ook langs AC de Meern gereden?

:W

Jazeker ! Maar deze keer is er (nog) geen vertrek punt bij de Meern aangemeld.
Als deze niet komt is het gewoon gas erop richting Veenendaal.
 
Laatst bewerkt:
Jazeker ! Maar deze keer is er (nog) geen vertrek punt bij de Meern aangemeld.
Als deze niet komt is het gewoon gas erop richting Veenendaal.


Komen er toch ook altijd nog een hoop bij vlgns mij in de meern...zou dat nu 0,0 zijn... :? :?
Nou ja...lekker belangrijk eigenlijk...zolang t maar leuk is... *O*
 
In Den Haag MM topic zeggen ze ook: gewoon ff langscrossen! Ben nog niet bij de Meern geweest, dus dan neem jij de kop maar over vanaf de Andel! :P (@ Roonfz1)



.....ook geen zin/tijd meer om er eens langs te rijden.... O-) weet wel ongeveer waar het zit, maar niet precies.... :P
 
Laatst bewerkt:
In Den Haag MM topic zeggen ze ook: gewoon ff langscrossen! Ben nog niet bij de Meern geweest, dus dan neem jij de kop maar over vanaf de Andel! :P (@ Roonfz1)



.....ook geen zin/tijd meer om er eens langs te rijden.... O-) weet wel ongeveer waar het zit, maar niet precies.... :P

Nee ik rij niet op de kop want ik ga cammen :P
(zie
)
Als ik dan op kop rij zie je net nix van de brommers.
Dus P@ul effe de boel verkennen als je een tussenstop wil maken bij de Meern.

:]
 
Laatst bewerkt:
In Den Haag MM topic zeggen ze ook: gewoon ff langscrossen! Ben nog niet bij de Meern geweest, dus dan neem jij de kop maar over vanaf de Andel! :P (@ Roonfz1)



.....ook geen zin/tijd meer om er eens langs te rijden.... O-) weet wel ongeveer waar het zit, maar niet precies.... :P


Ligt gewoon naast de snelweg...bij AC de Meern...net voor utrecht...kan niet mis...
 
Als de grote groep vanuit Gouda bij de Meern stopt, zie je toch vanzelf wel, rijden we er gewoon lekker achteraan. Ik vind het alleen jammer dat die groep zo uiteen valt naar die stop in de meern. Met dat stoplicht.

Heb er weer zin in, alleen het weer valt een beetje tegen ben ik bang.

Verwachting komende 5 dagen

woensdag 14 mei tot en met zondag 18 mei 2008
Geleidelijk minder zon, ook minder warm en toenemende kans op enkele regen- of onweersbuien.

Zondag
Zonneschijn 40 %
Neerslagkans 50 %

Aldus het KNMI.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan