Vertrekpunt Megameeting Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry gasten ik zal er niet zijn aanstaande zondag..... heb andere plannen!
Ben nu ook al in utrecht, met het koekblik! Zo de stad in!
Morgen andere plannen en om dan morgenavond terug te rjjden naar zeeland
om vervolgens zondag ochtend weeeeeerrrrr naar hier te rijden met de motor... Nee :S

Hoop dat t goed weer en mooie dag wordt voor jullie!
 
kom je toch ff met de auto nog langs ofzo ;) veenendaal is om de hoek zo ongeveer....
 
Zie net op het knmi dat het er goed uit gaat zien morgen, dus hopelijk gaat het meevallen. We hebben zelfs nog windje mee :+

Zonneschijn 40%
Neerslagkans 30%
Neerslaghoeveelheid 0
Min.temp 9
Middag temp. 15
Windrichting N
Windsnelheid 3
 
Laatst bewerkt:
Sorry gasten ik zal er niet zijn aanstaande zondag..... heb andere plannen!
Ben nu ook al in utrecht, met het koekblik! Zo de stad in!
Morgen andere plannen en om dan morgenavond terug te rjjden naar zeeland
om vervolgens zondag ochtend weeeeeerrrrr naar hier te rijden met de motor... Nee :S

Hoop dat t goed weer en mooie dag wordt voor jullie!
Moah.. ben net terug uut Groningen (bruiloft) en morgen vrolijk weer op de CBR naar Veenendaal. 8-) . Heb er errug veel zin in. Fiets staat afgetankt en gesmeerd gereed voor de trip :] .
Grz uit Kloetinge
 
tja. ik voel mezelf een beetje een mietje en ik baal er wel van maar meld me toch af. Het weer zou nog wel gaan, maar ik denk niet dat ik het rond krijg om alles wat ik nog zou moeten doen vóór zondagavond niet gaat passen in die paar minuten die ik nu nog heb om te vertrekken voor een etentje... :N -O-

Mocht het nog veranderen, of als ol toch nog poep krijg aan alles wat ik wil doen dan zien jullie me wel gewoon verschijnen, in Terneuzen om 8.00 uur dan bij de sluizen he.
 
tja. ik voel mezelf een beetje een mietje en ik baal er wel van maar meld me toch af. Het weer zou nog wel gaan, maar ik denk niet dat ik het rond krijg om alles wat ik nog zou moeten doen vóór zondagavond niet gaat passen in die paar minuten die ik nu nog heb om te vertrekken voor een etentje... :N -O-

Mocht het nog veranderen, of als ol toch nog poep krijg aan alles wat ik wil doen dan zien jullie me wel gewoon verschijnen, in Terneuzen om 8.00 uur dan bij de sluizen he.
-O-

Blijven er nog wel mensen over eigenlijk.
Ik ga, of de wereld moet vergaan vanacht.
 
Zojuist m'n planning afgerond. *O*
Damn wat is werken in het weekeinde kudt

Dus met de huidige weersvoorspellingen vrees ik da'k toch richting Veenendaal moet
 
Volgens mij gaan er niet veel naar de MM van zeeland, er stonden er veel op in het begin maar er zijn toch wel mensen die om een of andere reden afvallen. We zullen het morgen zien. Voor de mensen die bij de bushalte bij de sluizen verzamelen tot morgen 08.00 hr.
 
Mischien dat ik er toch bij ben, waarschijnlijk vanacht verlof , moet dan nog wel ff zondag de nacht in, maar dat komt wel goed *O*
 
Als het morgen om half 8 niet regent dan ben ik er ook gewoon bij ;) Tot morgen dus allemaal hopelijk!
 
Tot zo allemaal jongens!! Het zonnetje schijnt ier hardstikke mooi! Strak blauwe lucht!
 
waar woon je dan ergens kunnen we zwaaien :P
Weet Soesbabe wel :P .

Al heb je er nu toch niets meer aan, we vertrekken tegen 8:00 uur van huis dus zien doe ik jullie niet. -O- Neem m'n camera in ieder geval mee mocht ik een veelste vroege en verdwaalde MF-er tegenkomen. :P

Veel plezier allemaal! *D
 
Laatst bewerkt:
Weet Soesbabe wel :P .

Al heb je er nu toch niets meer aan, we vertrekken tegen 8:00 uur van huis dus zien doe ik jullie niet. -O- Neem m'n camera in ieder geval mee mocht ik een veelste vroege en verdwaalde MF-er tegenkomen. :P

Veel plezier allemaal! *D

jij ook veell plezier hey *O* :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan