Vertrekpunt MM vanuit Apeldoorn

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaDragon

MF veteraan
18 jul 2005
2.033
0
Apeldoorn
Vanuit Deventer komt er een groepje rijders ons oppikken. Deze hebben een leuke route uitgestippeld en zullen ons ook richting Veenendaal loodsen. :] :]

* Megameeting 2008 * 18-05-2008

18 mei is er weer een megameeting en gezien het succes van vorig jaar om met z'n allen te rijden lijkt het me gezellig om dit weer te doen. :]

We worden rond 11.00 in Veenendaal verwacht dus lijkt het mij verstandig om tussen 10:00 - 10:15 te vertrekken. :Y

Waar verzamelen: Bij de Shell (woudenberg) aan de Lange Amerikaweg. (naast de McDrive)
Hoelaat verzamelen: Zo vroeg als je zelf wil *D Heb je nog even tijd voor koffie.
Hoelaat vertrekken: 10:00 - 10:15


Aangemeld om gezellig mee te rijden:

- DaDragon ( Thunderace YZF1000R)
- DaSpawn (GSX 600f)
- IceMan (GSX 750f)
- Mano (V-Strom 650)
- Thea (LTD of andere bike)
- HW48 (SuperMagna VF750)
- Harry (Goldwing 1200)
- Dominess (GS 500e)
- TicTac (CBR 600f)
- Phustje (VTR 1000f)
- Chrisace (CBR 600f)
- Motorpik (Bandit 650N) + ca 7 collega's
- Pzyko (R6)
- Bleddyn (ZXR400)
- Stennis (ZXR400)
-
-
Totaal 22 uit apeldoorn..




Als het heel erg slecht weer is zal ik het helaas moeten laten afweten.
 
Laatst bewerkt:
En weer een erbij.

Ik weet dat er die dag vanuit enkele mensen uit Apeldoorn ook een ander evenement is. Maar gezellig opstappen en samen naar Veenendaal is ook leuk.

:]

Laat even weten als je meegaat. Hoe meer (2-)wielen, hoe meer vreugd :P
 
Ik ga vanuit Apeldoorn samen met phustje dus doe ons maar erbij :)

TicTac (CBR600f)
phustje (VTR1000f)
 
Laatst bewerkt:
Heb als het goed is wat anders te doen die dag :')

(Heb je 'm al in het A'doorn topic gezet?)
 
Laatst bewerkt:
heyyy gezellie zet mij ook op de lijst !!!! ik ben der bij !! wil dit niet missen !! hopen op lekker weertje !!

groetjes chrisace cbr600f
 
Hallo allemaal!

Wij (ik en een paar collega's) gaan ook naar de motormeeting in veenendaal. Wij vertrekken vanuit Deventer, maar kunnen natuurlijk langs apeldoorn komen. We hebben echter al een route uitgestippeld, en gaan helemaal binnendoor. Hierdoor zullen we wel wat eerder vertrekken....
Nu is mijn vraag aan jullie; hoe gaan jullie rijden en hebben jullie al een route uitgestippeld?

Groeten, Steve.
 
Hallo allemaal!

Wij (ik en een paar collega's) gaan ook naar de motormeeting in veenendaal. Wij vertrekken vanuit Deventer, maar kunnen natuurlijk langs apeldoorn komen. We hebben echter al een route uitgestippeld, en gaan helemaal binnendoor. Hierdoor zullen we wel wat eerder vertrekken....
Nu is mijn vraag aan jullie; hoe gaan jullie rijden en hebben jullie al een route uitgestippeld?

Groeten, Steve.

Heej steve,

Als het goed is, komen jullie praktisch langs ons opstappunt.
Misschien leuk idee als jullie ons oppikken?

Binnendoor vanuit apeldoorn is nl iets van 40 minuutjes. Dus de vertrektijd in apeldoorn lijkt me ok toch? Rond 10:15?

Als jullie ons dan op komen pikken, vervolgen wij uiteraard de leuke binnenweg die jullie hebben uitgestippeld.
 
Heej steve,

Als het goed is, komen jullie praktisch langs ons opstappunt.
Misschien leuk idee als jullie ons oppikken?

Binnendoor vanuit apeldoorn is nl iets van 40 minuutjes. Dus de vertrektijd in apeldoorn lijkt me ok toch? Rond 10:15?

Als jullie ons dan op komen pikken, vervolgen wij uiteraard de leuke binnenweg die jullie hebben uitgestippeld.

Hey DaDragon,

Het lijkt me zeker leuk om samen te rijden, laten we rond die tijd even kijken wat practisch is. Ik weet nu namelijk ook nog niet hoeveel collega's er mee gaan. Vorig jaar zijn wel ook gegaan, en toen hebben we er iets langer over gereden dan 40 minuutjes, maar dit was zeker de moeite waard. Mooiste stuk was toen de Berg en Dalweg van Beekbergen naar Hoenderloo... die moet je vast wel kennen als je uit de omgeving van Apeldoorn komt!

We spreken elkaar snel weer als er meer bekend is.. dan kunnen we de plannen concreet maken!

Groeten,

Steve.

PS: nu woon ik nog in Deventer, maar ik ga in juli verhuizen naar Apeldoorn dus rond die tijd kunnen we misschien met wat apeldoorners een mooi ritje maken.
 
Hey DaDragon,

Het lijkt me zeker leuk om samen te rijden, laten we rond die tijd even kijken wat practisch is. Ik weet nu namelijk ook nog niet hoeveel collega's er mee gaan. Vorig jaar zijn wel ook gegaan, en toen hebben we er iets langer over gereden dan 40 minuutjes, maar dit was zeker de moeite waard. Mooiste stuk was toen de Berg en Dalweg van Beekbergen naar Hoenderloo... die moet je vast wel kennen als je uit de omgeving van Apeldoorn komt!

We spreken elkaar snel weer als er meer bekend is.. dan kunnen we de plannen concreet maken!

Groeten,

Steve.

PS: nu woon ik nog in Deventer, maar ik ga in juli verhuizen naar Apeldoorn dus rond die tijd kunnen we misschien met wat apeldoorners een mooi ritje maken.

Ja lijkt me zeker een leuk plan.
Maar 10:15 vertrekken lijkt me nog steeds de beste optie.
10:15 is wel vanuit Apeldoorn vertrekken he... :D
Als je dus vanuit deventer komt zul je die tijd erbij moeten tellen.

Als jullie rond 9:15 vertrekken vanuit deventer zul je rond 9:45 in apeldoorn zijn.
Kunnen we nog ff koffie drinken en verzamelen.
en dan daarna met een half uurtje vertrekken richting veenendaal.
 
Ja lijkt me zeker een leuk plan.
Maar 10:15 vertrekken lijkt me nog steeds de beste optie.
10:15 is wel vanuit Apeldoorn vertrekken he... :D
Als je dus vanuit deventer komt zul je die tijd erbij moeten tellen.

Als jullie rond 9:15 vertrekken vanuit deventer zul je rond 9:45 in apeldoorn zijn.
Kunnen we nog ff koffie drinken en verzamelen.
en dan daarna met een half uurtje vertrekken richting veenendaal.

@ Da Dragon;

Zoals het er nu uitziet komen we uit Deventer in totaal met z'n 7-en. Ik heb ook al een route uitgestippeld, en deze zal ongeveer een uurtje in beslag nemen, zeker gezien het formaat van de groep. Erg tof om met z'n allen die kant op te gaan!
Wij zullen uit deventer rond 9:40 vertrekken, omdat we daar ook al koffie gaan drinken ;)

We houden nog contact!

PS: ik heb een Bandit 650, geen 600! (voor je openingspost)
 
@ Da Dragon;

Zoals het er nu uitziet komen we uit Deventer in totaal met z'n 7-en. Ik heb ook al een route uitgestippeld, en deze zal ongeveer een uurtje in beslag nemen, zeker gezien het formaat van de groep. Erg tof om met z'n allen die kant op te gaan!
Wij zullen uit deventer rond 9:40 vertrekken, omdat we daar ook al koffie gaan drinken ;)

We houden nog contact!

PS: ik heb een Bandit 650, geen 600! (voor je openingspost)

heheh heb de openingspost even aangepast.. Excuses :P

Als jullie om 9:40 vertrekken vanuit deventer zullen jullie rond 10:15 langs apeldoorn crossen.. Als jullie ons dan oppikken rijden we met z'n allen *D gezellig *D
 
The Noud (zx6r)
Pzyko (r6)
Bleddyn (zxr400)
Stennis (zxr400)

Zullen hoogst waarschijnlijk ook meerijden :)
 
Laatst bewerkt:
Zo, het begint ondertussen een mooie groep te worden! Ik heb geen thread aangemaakt voor een vertrekpunt vanuit deventer, omdat deze er al gedeeltelijk is.
Nu nog even hopen op mooi weer!

tot de 18e!

Steve.
 
Jep het is al bijna zover. Wij zullen er (zoals al eerder aangegeven) rond 10:15 zijn om jullie op te pikken. Wordt erg leuk.
Op de terugweg rijden we trouwens niet mee, omdat we er nog een wat langere tocht van maken.

Tot de 18-de.

Ja dat is prima. En ik denk dat de terugweg toch meer ieder voor zich is... omdat er mensen op verschillende tijden weg moeten.

tot de 18e.


enne.. wie nog meewil, iedereen is welkom om gezellig mee naar veenendaal te touren.
 
ik dacht, ik geef me ook even op, maar tot mijn verbazing sta ik al in de lijst :')


ik denk dat The Noud wel van de lijst te schrappen is, hij heeft gister namelijk zn motor laten vallen en heeft niet-rijbare schade...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan