Vertrekpunt vanuit Apeldoorn naar MFMM 14 september

Hey hallo,

Ik heb hier op het forum al het 1 en ander gelezen over zaterdag a.s.

Lijkt me ook leuk om aan deel te nemen. Ik kom vanuit Hengelo (o). Denk dat Apeldoorn het makkelijkste is om heen te gaan om te verzamelen...... Dus ik ben tegen 10-nen van de partij in Apeldoorn. Waar is het verzamelpunt (Shell) precies vanaf de A1, komende vanuit Hengelo ??
En hoe gaat deze dag er uit zien (vorig jaar ... ??). Waar gaan we heen en wat is de eind bestemming van de dag ??

Hoor/ lees het wel.......

Hoe dan ook ik ben van de partij.

Grz
 
Hey hallo,

Ik heb hier op het forum al het 1 en ander gelezen over zaterdag a.s.

Lijkt me ook leuk om aan deel te nemen. Ik kom vanuit Hengelo (o). Denk dat Apeldoorn het makkelijkste is om heen te gaan om te verzamelen...... Dus ik ben tegen 10-nen van de partij in Apeldoorn. Waar is het verzamelpunt (Shell) precies vanaf de A1, komende vanuit Hengelo ??
En hoe gaat deze dag er uit zien (vorig jaar ... ??). Waar gaan we heen en wat is de eind bestemming van de dag ??

Hoor/ lees het wel.......

Hoe dan ook ik ben van de partij.

Grz

Als je Apeldoorn-Zuid van de snelweg afgaat, ga je onderaan de snelweg bij de stoplichten linksaf. Dan krijg je na ca 150 meter nog een stoplicht waar je alleen maar rechtdoor kan. En dan bij het volgende stoplicht (na ca 100 meter) kan je rechtaf. Daar zie je de shell en de hele club wel staan.

Als ik jou was zou ik rond kwart voor 10 daar zijn. Want ik weet nog niet wie voorop gaat rijden, maar in mei gingen we ook rond 10 uur - 10:15 uur weg. Als je dan net te laat bent, zijn we al vertrokken.

De rest heb ik toegevoegd. Wordt weer gezellig!
 
ik schrijf mij dan ook maar even in. ja ben ook wel van de partij. wordt zoon beetje de laatste keer dat je nog met mooi weer kunt rijden.
 
Zit nog te twijfelen tussen deze meeting of "race of the champions" in assen.
beiden nog niet eerder geweest. Hebben jullie advies???
 
Zit nog te twijfelen tussen deze meeting of "race of the champions" in assen.
beiden nog niet eerder geweest. Hebben jullie advies???

hmmm ik ben ook nog nooit bij race of the champions geweest. Dus ik kan je niet adviseren.

Wel om naar veenendaal te gaan. Je ziet veel aparte en leuke motoren. Vorige keer was er een stuntteam aanwezig met prachtige stunts.
En uiteraard de gezelligheid met andere MF-ers.
 
Oeps, ik zie dat de lijst nog niet compleet is...
Vanuit Zutphen en Brummen sluiten we ons aan bij onze buren hoor *O*
Check hier maar ff welke di-hards er mee gaan :]
 
hallo,

ben van de partij weer wordt prima maar nu met een fireblade...

gr ruud


Oeps, ik zie dat de lijst nog niet compleet is...
Vanuit Zutphen en Brummen sluiten we ons aan bij onze buren hoor *O*
Check hier maar ff welke di-hards er mee gaan :]

Ok gezellig dat jullie ook allemaal meegaan.

Nu nog iemand die het voortouw neemt om iedereen richting veenendaal te loodsen :P
 
Oeioei, kan niet mee vanuit Apeldoorn bij de pomp, maar ga rechtstreeks door omstandigheden, ik zie jullie daar wel............................sorry :$
 
Snap niet waarom je dat zelf niet doet... Je opent toch ook een topic? Zo moeilijk is het toch niet om naar Veenendaal te rijden??? :?

heheh ja das waar. Alleen heb ik een richtinggevoel van lik-me-de-kl*ten :P
Waarom ik het topic opende was omdat het vorige keer dus niet gedaan werd. Daarom heb ik het geopend omdat ik het gezellig vind om met een hele club richting Veenendaal te gaan.

Ik rij zelfs verkeerd met een tom tom (welliswaar in de auto dan), dus kan ik beter niet voorop rijden. Dat wil ik jullie niet aandoen als we nog op tijd in Veenendaal aan willen komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan