Vervangen cockpit mijlen naar cockpit km voor vfr700f

seanpalmer

Rookie
25 mrt 2009
8
0
Saalbach-Hinterglemm
Mijn mijlentellerkabel is gebroken van mijn vfr en voor de vervanging dacht ik ook dat het een idee kan zijn er een cockpit op te plaatsen die alles in Km aangeeft ipv de amerikaanse versie met mijlen en km. Iemand van jullie hier advies over omtrent de juistheid die doorgegeven word? zowel de snelheid als de afstand? Hoor graag advies van kenners of welwetende!

grts, bart 8-)
 
Enige wat je hoeft te doen is de cockpit vervangen door één met KM's ipv mijl. In principe hoef je alleen de teller + snelheidsmeter te vervangen... de rest van het spul (kabel naar wiel etc) blijft hetzelfde
 
Laatst bewerkt:
dat snap ik niet helemaal. Wat is het verschil tussen enkel de snelheidsmeter/kilometerteller of de complete tellerunit? Als ik naar de partfiches kijk, moet je in beide gevallen de tellerunit vervangen. Rest van de cockpit kun je met rust laten.
 
Heb die met vierkante tellers, dus dan moet ik de hele unit vervangen. Bedankt voor de snelle reactie! heb inmiddels kabel besteld en op marktplaats al een vervangende cockpit gevonden!
vervangen doe ik waarschijnlijk binnenkort want de cockpit is zowel in mijlen als kilometers, dus te hard rijden en de mijlen de schuld geven gaat niet helemaal op! })
 
dat snap ik niet helemaal. Wat is het verschil tussen enkel de snelheidsmeter/kilometerteller of de complete tellerunit? Als ik naar de partfiches kijk, moet je in beide gevallen de tellerunit vervangen. Rest van de cockpit kun je met rust laten.
bij de rechthoekige tellers is het een gesloten unit, ook al lijkt het op de fiches of de onderdelen los leverbaar zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan