Vervangen knipperlichen Yamaha Diversion

gv

MF'er
22 apr 2004
59
0
Eindhoven
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem.
Op mijn Yamaha XJ600N heb ik van die vreselijk lelijke, veel te grote knipperlichten. Die zou ik graag vervangen voor kleine knipperlichten, te koop bij veel motorzaken.
Nu zit ik met het volgende probleem....hoe krijg ik ze los? Valt, zoals ik nu kan zien, niets aan te schroeven.
Alvast heel erg bedankt voor de info!
 
is gewoon een 'stekkertje' ff de draadjes volgen, kom je hem vanzelf tegen.

Daar moeten overigens de draadjes van het nieuwe knippertje ook weer in natuurlijk.
Kijk bij de aanschaf of het past op elkaar, anders moet je ze bijv. solderen met een krimpkousje dr over (netjes)
Of met een kroonsteentje (minder netjes)
 
is gewoon een 'stekkertje' ff de draadjes volgen, kom je hem vanzelf tegen.

Daar moeten overigens de draadjes van het nieuwe knippertje ook weer in natuurlijk.
Kijk bij de aanschaf of het past op elkaar, anders moet je ze bijv. solderen met een krimpkousje dr over (netjes)
Of met een kroonsteentje (minder netjes)

ah ok, thanks, maar de draden lopen aan de ene kant richting achterlamp en aan de andere kant in het knipperlicht.
Is het de bedoeling om ook de achterlamp los te halen om de stekker eruit te krijgen of kan ik de stekker er gewoon zo uit trekken?
 
ah ok, thanks, maar de draden lopen aan de ene kant richting achterlamp en aan de andere kant in het knipperlicht.
Is het de bedoeling om ook de achterlamp los te halen om de stekker eruit te krijgen of kan ik de stekker er gewoon zo uit trekken?
stekkertjes zitten achter het achter licht. plaatje tussen die twee greepjes achter weg halen en je kan er bij (schroeven zitten achter, onder het zadel). Niet links en rechts verwisselen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan