Vervangen motorketting honda cb125f

sven311

MF'er
1 jun 2011
107
0
Beste
Ik ben van plan om in de nabije toekomst zelf mijn Motorketting te vervangen van mijn Honda cb125f. Zou me gauw honderd euro schelen dan laten doen. Na wat research lijkt het werk al bij al mee te vallen. Het enige waar ik me 'zorgen' om maak is dat mijn achterwiel een trommelrem heeft. Ik weet niet wat te verwachten, hoe ik het wiel best demonteer, waar moet ik op letten..... Iemand met tips?

Grtz
 
Foto ter duiding.
 

Bijlagen

  • IMG_20220610_153809.jpg
    IMG_20220610_153809.jpg
    125,2 KB · Weergaven: 20
Beste
Ik ben van plan om in de nabije toekomst zelf mijn Motorketting te vervangen van mijn Honda cb125f. Zou me gauw honderd euro schelen dan laten doen. Na wat research lijkt het werk al bij al mee te vallen. Het enige waar ik me 'zorgen' om maak is dat mijn achterwiel een trommelrem heeft. Ik weet niet wat te verwachten, hoe ik het wiel best demonteer, waar moet ik op letten..... Iemand met tips?

Grtz
Koop je een set met een eindloze ketting? Of ééntje met een klinkschakel? Of met een visje?
Bij één van die drie is het een stukje meer werk, bij weer een andere van die drie heb je wat speciaal gereedschap nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan