Vervangen van 1400GTR

Yep, ik heb eergister deze beauty opgehaald! *O*
z1000sx.jpeg
 
Nu krap 200km mee gereden, maar ben nu al verknocht. Wat een heerlijke fiets! Stuurt heerlijk, veeel meer power dan de GTR. Alleen zit je best wel met je bakkes in de wind :) Ach, de perfecte fiets bestaat toch niet.
 
Nu krap 200km mee gereden, maar ben nu al verknocht. Wat een heerlijke fiets! Stuurt heerlijk, veeel meer power dan de GTR. Alleen zit je best wel met je bakkes in de wind :) Ach, de perfecte fiets bestaat toch niet.

Had je het idee dat je vermogen tekort kwam met de GTR dan? O-)
 
Ja ach, wat is tekort he ;) Wellicht heeft het er meer mee te maken dat de GTR gewoon een super lineaire vermogensafgifte had, hier zit wat meer 'spanning' in. Vanaf 6k rpm moet ik me echt goed vasthouden anders gaat de fiets er onder mij vandoor. Dat gevoel heb ik met de GTR nooit gehad.
 
ja hoor , ik rij een k1600gt en mocht ik het kunnen overdoen zou ik onmiddelijk voor een k1300gt gaan , het gewicht van de k1600 begint mij parten te spelen ...

Gewicht? Als is stil staat maar zodra die rijdt is het echt een ZALIGE machine -
ontopic: zwaar over je budget, dat wel - die eerste lichting nog steeds minimaal 12000,--

Kijk eens naar fjr - daar heb ik ook een lange proefrit opgemaakt destijds. Rijdt heel fijn. Als ik geen "bmw-geld" had gehad had het de fjr geworden..
 
VFR1200 is ook een prachtig ding. Ik vond vooral de zitpositie veel te sportief, anders had ik hem nog wel overwogen. Mooi blok die V4. Bij de SX zit je veel meer rechtop, veel prettiger vind ik.
In welk opzicht vind je de GTR te klein dan :? Kan ik me echt niks bij voorstellen. Niet qua formaat, gewicht, vermogen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan