Vervangende startmotor gezocht

13 jun 2019
84
74
Hi,

Voor mijn kawasaki er-5 uit 1999 zoek ik een vervangende startmotor. Er staat alleen op de startmotor 'mitsuba SM-13 12v'. Als ik dit in google opzoek zie ik vele verschillende startmotoren voorbij komen. Hoe weet ik welke motor past? Wellicht dat iemand met ervaring hiermee kan helpen?

Revisieset is geen optie, ik zoek echt een vervangende unit. Hoeft geen OEM te zijn, mag ook b-kwaliteit of gebruikte zijn, er wordt toch amper mee gereden.

Alvast dank!
 
Hi,

Voor mijn kawasaki er-5 uit 1999 zoek ik een vervangende startmotor. Er staat alleen op de startmotor 'mitsuba SM-13 12v'. Als ik dit in google opzoek zie ik vele verschillende startmotoren voorbij komen. Hoe weet ik welke motor past? Wellicht dat iemand met ervaring hiermee kan helpen?

Revisieset is geen optie, ik zoek echt een vervangende unit. Hoeft geen OEM te zijn, mag ook b-kwaliteit of gebruikte zijn, er wordt toch amper mee gereden.

Alvast dank!

En als je zoekt op "startmotor Kawasaki er5" ?
 
Je kan ook eens zoeken op GPZ500, EX500 of EN500, is vrijwel hetzelfde blok.
Als je op OEM motorparts kijkt, zie je dat de startmotor van deze modellen hetzelfde bestel nr heeft.
Bestel ook gelijk een pakking voor de zijkant.
Bij vervangen van de startmotor, valt de ketting die aan de startmotor zit naar beneden en moet het deksel eraf om deze er weer op te leggen.
Kijk hier eens:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan