vervanging (bestuurder) seat van PAN ST1300

25 jul 2006
20
0
Spanbroek
Wie kan mij info geven over vervangings seats voor mijn ST1300. Ik vind de standaard seat onplezierig bij langere afstanden en krijg na ca 150 km een houten kont. Wie heeft ervaring met een GEL-seat en waar zijn deze te verkrijgen maar ook uit te proberen.
Een CORBIN lijkt ook aantrekkelijk maar de nederlandse prijs ( ca 900 euro) trekt mij iets minder aan, wie heeft ervaring met via internet bestellen bij Corbin.com waar de prijs (exclusief verzendkosten) ca 500 USD is omgerekend ca 400 euro.
Welke valkuilen zijn er en hoe gaat het met eventuele garantie danwel schade door verzending.

Hans Houtakkers
Beter is de vijand van goed en een ST1300 is goed
 
Ik weet bijna zeker dat Corbin geen zadel naar Europa zal sturen, als je hen mailt dan verwijzen ze je vast naar de importeur voor de Benelux.
Mocht je toch een manier vinden om hem hierheen gestuurd te krijgen dan mag je wel wat belasting gaan betalen aan de Nederlandse staat.
Als je er een probleem mee hebt dan zal je dat denk ik zelf moeten oplossen, uiteraard kan je dan niet terecht bij de importeur hier. (lijkt me logisch ook) :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan